Gå til innhold

Fare for å bli syk(ere) eller brakkesyke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har plutselig begynt å sove lite ,gått fra 10-12 timer i døgnet til 3 timer pr natt denen siste uka. Har også det siste døgnet begynt å snakke høyt som om jeg snakker og forklar noe til en annen person. Eller som om jeg snakker til en person om en annen person. Eks " han må jo skjønne det ,sant? ellers er han jo en idiot"  Det er også de samme samtalene som jeg har om og om igjen, gjennom hele dagen.  Jeg vet det ikke er noen andre her. Men lurer på om jeg begynner å bli mer syk av schizofreni eller om det er brakkesyke selv om jeg ikke føler meg ensom eller er særlig mye mer alene enn før. Noen som vet? Eller erfarer det samme?

Anonymkode: 4a253...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du kun sover 3 timer pr døgn, hva i alle dager bruker du alle de resterende timene på da? Du får jo ikka møte noen akkurat..

Anonymkode: 9268d...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en kunst å gjøre ingenting. 

Anonymkode: 4a253...2c5

Men du har samboer og barn da har du vel litt å gjøre.

Anonymkode: 9268d...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...