Gå til innhold

Ingen ferietur i år​​ ​😪​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Men jeg håper det blir mulig og trygt å forflytte seg litt rundt i Norge. Om ikke annet til moren min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler

Ikke i det hele tatt. Mer bekymret for om den planlagte flyttingen i sommer mellom to landsdeler faller i vasken pga corona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må ta denne anonymt. Det er litt trist at det ikke blir tur til hytta i sommer.

Anonymkode: ff8a0...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ta denne anonymt. Det er litt trist at det ikke blir tur til hytta i sommer.

Anonymkode: ff8a0...db2

Jeg er rimelig sikker på at hytteforbudet blir lempet på før sommeren kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fastnick

Å stakkars deg... Akkurat som om det å få dra på ferie er viktigere og mer krise enn alt som foregår ellers i verden av sykdom og nød nå. 

(Ja, jeg skal logge av, for nå begynner jeg å bli ufin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du trist fordi det ikke blir ferietur i år? 

Anonymkode: 1a1c2...4a1

Jeg tror de aller fleste er sjeleglad dersom de fortsatt har en jobb å gå tilbake til, eller klarer å omskolere seg i en rykende fart, at de driter i ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fastnick skrev:

Å stakkars deg... Akkurat som om det å få dra på ferie er viktigere og mer krise enn alt som foregår ellers i verden av sykdom og nød nå. 

(Ja, jeg skal logge av, for nå begynner jeg å bli ufin)

Trådstarter sier jo ikke at h*n selv er trist, men spør andre om tanker rundt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du trist fordi det ikke blir ferietur i år? 

Anonymkode: 1a1c2...4a1

Ja, det er jeg. Når det er sagt, så betyr det selvfølgelig ingenting målt mot de helse- og økonomi-utfordringene vi står overfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har kjøpt billetter til Italiatur til høsten (venninnetur). Er spent på om det blir noe av. Hvis det ikke blir noe, så er jo det litt leit, men vi kan jo reise seinere.

Jeg håper at vi etterhvert kan reise innenlands uten restriksjoner til sommeren. Inntil videre gjør jeg alt jeg kan for at de gamle i familien ikke blir smittet. Savner å gi foreldrene mine en klem og sitte i stua hos min mor og prate om helt vanlige ting ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du trist fordi det ikke blir ferietur i år? 

Anonymkode: 1a1c2...4a1

Ferietur blir det, vi er så heldige at hytta vår ligger i samme kommune som vi bor i. Håper selvfølgelig at vi får anledning til å reise litt rundt i Norge også.,men ingen krise om vi ikke kan heller. 

Litt kjedeligere er det om vi ikke får tatt ferie samtidig, kjæresten kan risikere at de blir pålagt å ta ut ferie til bestemte tider denne sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Fastnick skrev:

Å stakkars deg... Akkurat som om det å få dra på ferie er viktigere og mer krise enn alt som foregår ellers i verden av sykdom og nød nå. 

(Ja, jeg skal logge av, for nå begynner jeg å bli ufin)

Nei, det er ikke viktig, men det bør være lov til å være litt trist/lei seg over at en ferietur en har gledet seg til, ikke blir noe av. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fastnick
Akkurat nå, emilie321 skrev:

Nei, det er ikke viktig, men det bør være lov til å være litt trist/lei seg over at en ferietur en har gledet seg til, ikke blir noe av. 

 

Ja, det jo så klart lov. Men sett i sammenheng med hvilken krise verden står i nå, blir dette bare et luksusproblem i forhold. Og kanskje litt kvalmende også. Men det er jo samtidig forståelig at en kan bli lei seg av å ikke lenger i like stor grad kunne nyte godt av sin ellers bortskjemte og priviligerte status her i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Fastnick skrev:

Å stakkars deg... Akkurat som om det å få dra på ferie er viktigere og mer krise enn alt som foregår ellers i verden av sykdom og nød nå. 

(Ja, jeg skal logge av, for nå begynner jeg å bli ufin)

Ja, du bør logge av så ufin og spydig og kranglete du er.

Anonymkode: 1a1c2...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fastnick skrev:

Ja, det jo så klart lov. Men sett i sammenheng med hvilken krise verden står i nå, blir dette bare et luksusproblem i forhold. Og kanskje litt kvalmende også. Men det er jo samtidig forståelig at en kan bli lei seg av å ikke lenger i like stor grad kunne nyte godt av sin ellers bortskjemte og priviligerte status her i verden. 

Jeg er veldig glad i Ole Brumm. Ja takk, begge deler....

Selv om det er en kjempe stor krise i verden nå, så bør det være lov til å snakke om andre ting også. Tror faktisk det er sunt jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg hørte på Monica Meland i dag og det blir mulighet for å reise i Norge, så da blir det Lofotentur heldigvis :) Jeg har ikke behov for å reise ut av landet nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du bør logge av så ufin og spydig og kranglete du er.

Anonymkode: 1a1c2...4a1

En ting jeg stadig må minne meg selv om er at jeg ikke er slem eller ufin bare fordi jeg ytrer meningene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Fastnick skrev:

En ting jeg stadig må minne meg selv om er at jeg ikke er slem eller ufin bare fordi jeg ytrer meningene mine. 

Det er sant. Og så er du blitt yndlingen til kupton fordi du er så flink 💕

Anonymkode: 3e167...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, Fastnick skrev:

En ting jeg stadig må minne meg selv om er at jeg ikke er slem eller ufin bare fordi jeg ytrer meningene mine. 

Du kan tenke litt på hvordan du ordlegger deg.

Anonymkode: 1a1c2...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...