Gå til innhold

Nå har jeg gått over til damp.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det er vel bra? Bedre enn røyk? Det er jo flere leger som sier at det er bedre enn å røyke, så kommer bror min og sier at det er like farlig. Det hadde han lest,men legene vet vel bedre? Og flere hadde eksplodert sa han, ja men det har jeg lest har vært feil bruk. Så hva? Burde jeg heller bare fortsette å røyke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Just now, stjernestøv said:

Det er vel bra? Bedre enn røyk? Det er jo flere leger som sier at det er bedre enn å røyke, så kommer bror min og sier at det er like farlig. Det hadde han lest,men legene vet vel bedre? Og flere hadde eksplodert sa han, ja men det har jeg lest har vært feil bruk. Så hva? Burde jeg heller bare fortsette å røyke da?

Du burde vel slutte med røyking, både siggs og damp.

Anonymkode: a6876...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du burde vel slutte med røyking, både siggs og damp.

Anonymkode: a6876...fc3

Det er ikke så lett,og damp er vel bedre enn røyk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er vel bra? Bedre enn røyk? Det er jo flere leger som sier at det er bedre enn å røyke, så kommer bror min og sier at det er like farlig. Det hadde han lest,men legene vet vel bedre? Og flere hadde eksplodert sa han, ja men det har jeg lest har vært feil bruk. Så hva? Burde jeg heller bare fortsette å røyke da?

Røyking er mye mer skadelig enn damping, så her er du på rett vei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

Røyking er mye mer skadelig enn damping, så her er du på rett vei :) 

Ok. Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fionys skrev:

Er det lov med nikotin i e-sigaretter? Mener å huske at det ikke er lov.

Jo man får kjøpt nikotin til damperen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, Fionys skrev:

Er det lov med nikotin i e-sigaretter? Mener å huske at det ikke er lov.

Man må bestille fra utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Damp vet man ikke hvor farlig er. Men de fleste regner med det er mye mindre skadelig enn å røyke.

 

Folk som skal belære en om hva som er farlig og ikke, er det mange av. 

 

Anonymkode: 51031...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

 

Måtte undersøke dette nærmere . Se § 2 og § 4 https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1989-10-13-1044

Ja mulig de selger det "under bordet", for de har det på en dampebutikk i min by. Ellers er det lett som en plett å bestille fra en nettside i Danmark. :) Damper ikke selv, men det ble populært blant mange der jeg var i rusbehandling. Og jeg fikk jo en smak her og der. Var det på morgenen fikk jeg skikkelig nikotinsjokk. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Glitter skrev:

Ja mulig de selger det "under bordet", for de har det på en dampebutikk i min by. Ellers er det lett som en plett å bestille fra en nettside i Danmark. :) Damper ikke selv, men det ble populært blant mange der jeg var i rusbehandling. Og jeg fikk jo en smak her og der. Var det på morgenen fikk jeg skikkelig nikotinsjokk. 😛

Der jeg kjøper oljen, så selger de den under bordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, emilie321 skrev:

Der jeg kjøper oljen, så selger de den under bordet. 

Okei. Da er det slik her jeg bor også. Jeg visste det var slik før, men trodde kanskje det var blitt lovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er vel bra? Bedre enn røyk? Det er jo flere leger som sier at det er bedre enn å røyke, så kommer bror min og sier at det er like farlig. Det hadde han lest,men legene vet vel bedre? Og flere hadde eksplodert sa han, ja men det har jeg lest har vært feil bruk. Så hva? Burde jeg heller bare fortsette å røyke da?

Jeg har fått høre at damp er bedre enn røyk, men jeg vet ikke. Har egen erfaring da. Hosten er borte og kroppen føles litt bedre etter 3 måneder med damp og nikotintyggis.  Bruker nikotintyggis for å minske bruken av damp. Damper også bare ute.

Målet mitt er og etterhvert slutte med damp og bare ha nikotintyggis.  Selv tror jeg ikke den dampen er bra den heller. Men tror jeg hadde sprukket hvis jeg ikke hadde hatt dampen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Glitter skrev:

Okei. Da er det slik her jeg bor også. Jeg visste det var slik før, men trodde kanskje det var blitt lovlig. 

Det har lenge vært snakk om at det bør bli lovlig, men det har ennå ikke blitt det. Det er lovlig å importere selv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Det har lenge vært snakk om at det bør bli lovlig, men det har ennå ikke blitt det. Det er lovlig å importere selv da

Det er lovlig å importere hvis det er til "medisinsk" bruk. Da må du ha en lege erklæring eller nåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg har fått høre at damp er bedre enn røyk, men jeg vet ikke. Har egen erfaring da. Hosten er borte og kroppen føles litt bedre etter 3 måneder med damp og nikotintyggis.  Bruker nikotintyggis for å minske bruken av damp. Damper også bare ute.

Målet mitt er og etterhvert slutte med damp og bare ha nikotintyggis.  Selv tror jeg ikke den dampen er bra den heller. Men tror jeg hadde sprukket hvis jeg ikke hadde hatt dampen nå

Takk. Ja sist jeg dampet ble hosten min også borte, regner med det nå også. Jeg tror damp er bedre enn røyk men sunt er det sikkert ikke, målet er jo å klare seg uten noe her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.4.2020 den 16.49, stjernestøv skrev:

Ok. Takk for det :) 

Tror du er på rett vei :)

Anonymkode: 92483...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...