Gå til innhold

Føler jeg hangler litt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Begynner å bli litt hypokonder i disse tider kjenner jeg. 

Jeg føler meg litt pjusk. Er varm i hodet og veldig sliten. Jeg har ingen form for rennende nese, vond hals eller tung pust. Er vel nærliggende å tro at dette bare kommer av at jeg er veldig sliten? Jeg er av ulike grunner helt utslitt om dagen. Jeg pleier å få fysiske reaksjoner som kan minne om den varmen i hodet når feberen er på vei ned. Har ikke faktisk feber, bare kjenner på at jeg føler meg varm og har litt bomull i hode. 

Blir jo betenkt likevel. 

Anonymkode: 7cf45...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bør jeg isolere meg i tilfelle jeg om for eksempel to dager faktisk blir syk? 

Anonymkode: 7cf45...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hangler også i dag... blir så redd når jeg føler meg uggen.

Tett nese, dårlig mage, fryser og er generelt urolig... Har vært kald i hele dag, selv under dynen.

Tok Paracet, og fikk spist middag. Men da ble jeg kvalm. Spiste ikke mye, mest salat.

Gått til sengs nå, har tenkt å ta en beroligende tabl (Sobril)

Blir engstelig av å se på nyheter, så, jeg har ikke hatt TV på i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...