Jump to content
Klumpedumpe

Har du klappet?

Recommended Posts

Klumpedumpe

På VG er det en klappomat som registrerer og teller antall klapp. Tipper det er 100 stk uføretrygdede som sitter og ikke gjør annet enn å trykke. 😂

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

På VG er det en klappomat som registrerer og teller antall klapp. Tipper det er 100 stk uføretrygdede som sitter og ikke gjør annet enn å trykke. 😂

Klapper man for mer trygds?

Anonymkode: 6dffe...aaf

AnonymBruker
51 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

nope, jeg synes de fortjener mer lønn og status enn et stusselig klapp 

Anonymkode: 9f2b9...abb

Gammel_doler

Har donert et klapp ja, men det var mest av dårlig samvittighet fordi jeg ikke klappet ute når hele Norge klappet for et par uker siden. 🤔 Ja man skal ikke alltid forstå hvordan hjernen fungerer.

Glitter
8 minutter siden, Gammel_doler skrev:

Har donert et klapp ja, men det var mest av dårlig samvittighet fordi jeg ikke klappet ute når hele Norge klappet for et par uker siden. 🤔 Ja man skal ikke alltid forstå hvordan hjernen fungerer.

Jeg fikk ikke med meg at Norge klappet en gang. Så det først på TV her om dagen. Dessuten må jeg ærlig innrømme at jeg hadde følt meg rar hvis jeg skulle gått alene ut på verandaen og klappet i et rolig borettslag hvor jeg ikke ville stått side om side med naboenes veranda. Hehe. 

Gammel_doler
3 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg fikk ikke med meg at Norge klappet en gang. Så det først på TV her om dagen. Dessuten må jeg ærlig innrømme at jeg hadde følt meg rar hvis jeg skulle gått alene ut på verandaen og klappet i et rolig borettslag hvor jeg ikke ville stått side om side med naboenes veranda. Hehe. 

Ser det levende for meg.
Dette fikk meg til å le for første gang på veldig lenge. Takk, det gjorde litt godt. 

Annonse

Glitter
1 minutt siden, Gammel_doler skrev:

Ser det levende for meg.
Dette fikk meg til å le for første gang på veldig lenge. Takk, det gjorde litt godt. 

Haha, bra jeg kunne bidra litt. 😄

Gammel_doler
4 minutter siden, Glitter skrev:

Haha, bra jeg kunne bidra litt. 😄

Du bidrar mer enn du tror faktisk. 

Glitter
2 minutter siden, Gammel_doler skrev:

Du bidrar mer enn du tror faktisk. 

Det var hyggelig å høre. :) Av og til skammer jeg meg over min aktivitet her på forumet. 

I disse dager må jeg si jeg liker de lekene på åpent forum. Pleier aldri ellers å bli med på slikt. 

Gammel_doler
2 minutter siden, Glitter skrev:

Det var hyggelig å høre. :) Av og til skammer jeg meg over min aktivitet her på forumet. 

I disse dager må jeg si jeg liker de lekene på åpent forum. Pleier aldri ellers å bli med på slikt. 

Det synes jeg ikke du trenger å gjøre og er det noen som sier noe annet så prøv å drit i de. 😊 Dette forumet var litt snillere for 17 år siden men virker likevel som en grei plass å «være».

Ja, jeg tenker det samme som deg med de lekene. Jeg sover jo «aldri» og de er ofte det som får meg gjennom natten nå for tiden.

Klumpedumpe
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klapper man for mer trygds?

Anonymkode: 6dffe...aaf

Trygda er god! 👍😁