Jump to content
AnonymBruker

Poliklinisktime

Recommended Posts

AnonymBruker

Over påske ønsker behandler at jeg møter på poliklinikken på DPS  i stedet for telefontime. Noen flere som har gått fra telefon til oppmøte?

Anonymkode: 748a1...917

Fortsetter under...

Gammel_doler
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over påske ønsker behandler at jeg møter på poliklinikken på DPS  i stedet for telefontime. Noen flere som har gått fra telefon til oppmøte?

Kanskje ikke nøyaktig det du lurer på men jeg prater ikke i telefon og har derfor fått oppmøtetime over påske.

AnonymBruker

Jeg har fortsatt telefonoppfølging. Behandler sier at retningslinjer fortsatt er mest mulig på telefon/video. Tror mye avhenger av hva regjeringen bestemmer seg for på onsdag.

Anonymkode: 3fdba...c65

Glitter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fortsatt telefonoppfølging. Behandler sier at retningslinjer fortsatt er mest mulig på telefon/video. Tror mye avhenger av hva regjeringen bestemmer seg for på onsdag.

Jeg tror at nå som vi ser det har hatt effekt så vil de ikke våge å slippe opp riktig enda. Jeg har null forutsetninger for å kunne si om jeg føler de har rett eller ikke slik mange lekfolk driver på med. Eller heter det legfolk? Samme det. 

Min psykolog på VOP har ikke ymtet frampå om at det skal gå tilvake til fysisk oppmøte riktig enda. Men jeg har ikke spurt heller da. 

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

nei, de fleste som får oppfølging som jeg vet om gjør det med video og kommer til å fortsette med det i hvertfall ut april men mest sannsynlig lenger

Anonymkode: b07b7...eff

AnonymBruker
50 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg tror at nå som vi ser det har hatt effekt så vil de ikke våge å slippe opp riktig enda. Jeg har null forutsetninger for å kunne si om jeg føler de har rett eller ikke slik mange lekfolk driver på med. Eller heter det legfolk? Samme det. 

Min psykolog på VOP har ikke ymtet frampå om at det skal gå tilvake til fysisk oppmøte riktig enda. Men jeg har ikke spurt heller da. 

Jeg tror og at vi fortsatt må leve med ulike tiltak, men vanskelig å si før pressekonferansen. 

Annonse