Gå til innhold

Hva ser og hører du akkurat nå?


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Jeg har pause i hagearbeid. Sitter på en knatt og ser utover sjøen. Blå sjø, brunt og grønt inn mot land. Vinden suser i tretoppene, litt kjølig bris. Ute på fjorden slår bølgene hvitt mot skjærene. 

2 måker sitter på et skjær like nedenfor meg. 3 svever over. 2 kråker kraet nettopp. En bokfink synger vakre triller. 

Kjenner ikke så mye lukt, siden jeg har vært her en stund, men det lukter nok salt sjø, fuktig jord og skog.

Jeg elsker dette stedet! 

Hva ser, hører og lukter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå ser jeg bare hvite vegger og at det er litt sol utenfor, men om en time skal jeg ut og gå en tur. 

Da blir det å se sørpete snø (vårtegn), forhåpentligvis fortsatt sola (snur på 10 min omtrent på denne tiden), se trærne og kanskje noen hunder som blir luftet. Hvis jeg går rundt vannet her i nærheten så får jeg se et vann med tynn is på som gradvis smelter. Jeg får kjenne på at kroppen gradvis blir fysisk sterkere etter en hard periode. Jeg får oppleve ulike sinnsstrmninger ut fra hvilken sang jeg hører på. Og til slutt får jeg kjenne at det var godt å ha bevegd seg og pustet inn frisk luft i dag også. Slipper å tenke på at jeg stort sett kun ligger i sengen om dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg ser pc- skjermen, at jeg så langt har besvart 160 telefoner siden jeg begynte kl 10. 00. Jeg ser at mailboksen har kommet ned i 25. At jeg ajour på fb og at jeg har 2 timer igjen av arbeidsdagen. Det eneste jeg tenker på nå :)

Ellers ser jeg stua rundt meg og at sola skinner inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser inn i pc\n. Jeg lukter nytt teppe, jeg hører på Mayhem De mysteriis dom Sathanas på youtube. Jeg sitter å tenker på å lage meg noe mat.

 

Jeg har akkurat tatt en 30 minutters gåtur i leiligheten, vet ikke hvor mange runder det blir, selv om jeg gjør det vær dag, som jeg ikke går ut.

Anonymkode: b81fb...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
22 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

Jeg ser den feite nabodama som har hivd av seg på overkroppen for å få litt sol. 

Herlig! Vi trenger overvektige som tør å kle av seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Herlig! Vi trenger overvektige som tør å kle av seg. 

Det verste er at jeg blir tent av å se på henne. Har lyst til å bore meg ned i puppesprekken hennes

Er det noe som heter fettofil så er jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Klumpedumpe skrev:

Det verste er at jeg blir tent av å se på henne. Har lyst til å bore meg ned i puppesprekken hennes

Er det noe som heter fettofil så er jeg det

Hm. Da skulle du sett magen min ;) Men store pupper har jeg ikke haha :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hm. Da skulle du sett magen min ;) Men store pupper har jeg ikke haha :D 

Send bilde av magen din da! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

Send bilde av magen din da! 😍

Haha nei absolutt ikke, det er ikke noe jeg er stolt over akkurat ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Haha nei absolutt ikke, det er ikke noe jeg er stolt over akkurat ;) 

Men noen syns det er deilig! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg ser pc- skjermen, at jeg så langt har besvart 160 telefoner siden jeg begynte kl 10. 00. Jeg ser at mailboksen har kommet ned i 25. At jeg ajour på fb og at jeg har 2 timer igjen av arbeidsdagen. Det eneste jeg tenker på nå :)

Ellers ser jeg stua rundt meg og at sola skinner inn. 

160 telefoner 😮😮😮 Blir du ikke helt ør i hodet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 minutter siden, påskelilje skrev:

😮😮😮

 

29 minutter siden, påskelilje skrev:

160 telefoner 😮😮😮 Blir du ikke helt ør i hodet???

Det er ingenting det. Det blir verre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ligger jeg på sofaen med et godt pledd rundt meg. Ser ut på en blå himmel og at sola såvidt når ytterst på verandaen. Hører på P4.

Har vært ute å gått en tur langs stranda, og da luktet det godt, Sommer, sol og hav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
4 timer siden, emilie321 skrev:

Akkurat nå ligger jeg på sofaen med et godt pledd rundt meg. Ser ut på en blå himmel og at sola såvidt når ytterst på verandaen. Hører på P4.

Har vært ute å gått en tur langs stranda, og da luktet det godt, Sommer, sol og hav. 

Deilig å gå tur ved sjøen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 timer siden, Nicklusheletida skrev:

 

Det er ingenting det. Det blir verre 🙂

Høres fælt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser inn i pc\n. Jeg lukter nytt teppe, jeg hører på Mayhem De mysteriis dom Sathanas på youtube. Jeg sitter å tenker på å lage meg noe mat.

 

Jeg har akkurat tatt en 30 minutters gåtur i leiligheten, vet ikke hvor mange runder det blir, selv om jeg gjør det vær dag, som jeg ikke går ut.

Anonymkode: b81fb...ae5

30 minutters gåtur inne? Kreativt! Så flink du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...