Gå til innhold

Hvis man IKKE BLIR immun etter gjennomgått covid-19 sykdom, hva da? Hva skjer med...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mennesket?
Samfunnet?
Helsa og kroppen? 

Da går jo alt til H......, eller hva? Alle belager seg jo på immunitet (flokkimmunitet, immunitetspass, vaksiner). Jeg har ikke hørt én løsning som innebærer noe annet enn immunitet. F.eks. å isolere alle som kan ha viruset i 60 dager. Da kan viruset dø ut helt. Men det går jo IKKE...

Anonymkode: c588b...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Det har jeg tenkt på også. Men leste att det var de med mild sykdom som hadde lite antistoffer. Hva de legger i mild vet jeg ikke. Jeg håper det da er de som nesten ikke har noe sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Da blir det en ting til ved siden av hjertesykdom og kreft som man blir syk av og kan dø av. Gjennomsnittsalderen til de som har dødd i Norge hittil er 84 år, men noen yngre går med i blant. Vi vil bli vant til risikoen og leve omtrent som før, men med litt andre skikker for å unngå smitte. 

Sykehusene ville fått masse kapasitet til å behandle lungebetennelse.

Det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Da blir det en ting til ved siden av hjertesykdom og kreft som man blir syk av og kan dø av. Gjennomsnittsalderen til de som har dødd i Norge hittil er 84 år, men noen yngre går med i blant. Vi vil bli vant til risikoen og leve omtrent som før, men med litt andre skikker for å unngå smitte. 

Sykehusene ville fått masse kapasitet til å behandle lungebetennelse.

Det tror jeg. 

Ja, det kan jo være det blir sånn, ellers så blir det kanskje også slutt på globalisme og det å reise verden rundt hvert år?

Anonymkode: c588b...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har litt tro på remdesivir. Ebola medisinen.

 

Kanskje om noen måneder så drar man til fastlegen og får satt intravenøst remdesivir, hvis man er litt covid 19 syk.

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan jo være det blir sånn, ellers så blir det kanskje også slutt på globalisme og det å reise verden rundt hvert år?

Anonymkode: c588b...b48

Folk tilpasser seg (og har kort hukommelse). Husker etter tsunamien i 2004, uten sammenligning forøvrig, sa mange at nå ble det slutt på feriereiser til utsatte områder. Så feil kunne man ta.

Anonymkode: 4c7f8...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan jo være det blir sånn, ellers så blir det kanskje også slutt på globalisme og det å reise verden rundt hvert år?

Anonymkode: c588b...b48

Det kan være. Jeg tror det blir andre ferievaner. Jeg tipper det kuleste etter korona blir å ta ferie i egen by og støtte lokale utesteder og kulturliv. Artister får udelt sympati i denne krisen. 

Flyreiser var litt ut allerede før korona. Nå vekker fjell og hytte også litt feil assosiasjoner. Jeg mener ikke at det blir borte, men det blir kanskje ikke det aller hippeste å ha på Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Er det noe  jeg angrer på nå så er det att jeg solgte bilen. Det frister ikke å reise kollektivt lengre nå. Det har jeg ikke gjort på en måned heller, men skulle kunne beveget meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...