Gå til innhold

Starter på Wellbutrin, gr overvekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal prøve å dempe søtsug og overspising.

Jeg har fått utskrevet én tbl dgl i ro uker, så øke til 2 tabl.

Håper dette vil virke... går i terapi også. Men det er vanskelig å få slutt på overspisingen... holdt på m denne selvskadingen i over 20 år.

Har høy bmi nå, og spisingen går utover både helse og økonomi..

Selvtilliten er på bunn, jeg er ekkel og ser ut som en hval. 
Er det muligens noen av dere som har fått hjelp m overspising?

-sjoko

Anonymkode: ecec4...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke med overspising for min del, men har gått på Wellbutrin i 6 år før jeg sluttet på de ifjor! 

Kan ikke annet enn å skryte av den medisinen altså, jeg slet med angst og depresjon og denne hjalp meg igang med å føle meg bra nok til å tørre å eksponere mer og dermed ble jeg friskere etterhvert. 

Den påvirket ikke vekta mi i noen grad, nå er jeg normalvektig og har alltid vært det, men den gjorde meg iallefall ikke mer sulten! 

Lykke til! 

Anonymkode: ee954...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...