Gå til innhold

Forutså corona-epidemien i en bok fra 2006?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fasinerende for skeptikerne, men de som tror på klarsynte og det åndelige sluker vel dette.

I boken End of Days av Sylvia Brown utgitt i 2008, står det at en «alvorlig, lungebetennelseaktig sykdom» som ikke kan kureres, vil spre seg verden rundt i 2020.

Hva med de andre spådommene i boken, slo disse til?

Clipboard03

Anonymkode: c043b...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå er vel ikke dette forsvunnet enda, og det finnes behandling. Det er sannsynlig mindre enn 1 prosent som dør av den. 

Anonymkode: 42c2d...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel ikke dette forsvunnet enda, og det finnes behandling. Det er sannsynlig mindre enn 1 prosent som dør av den. 

Anonymkode: 42c2d...df8

Det forsvinner i løpet av sommeren når det blir varme temperaturer:)

Anonymkode: 1533e...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.faktisk.no/faktasjekker/N19/nei-thriller-fra-1981-forutsa-ikke-koronaviruset
 

Samme bildet er litt ned på siden.

Om det er faktisk godt nok for konspiratører vet jeg ikke. Kanskje faktisk.no faktisk er fake mener noen? 
 

Skulle komme noe kjøttetende greier også, men det kom ikke. Eller kanskje det ble skjult for oss 🧐


Jeg vet iallefall at jeg er for enkel til å konspirere. 😎

Anonymkode: 28d6e...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår ingenting. Jeg tror ikke bokstavelig talt på evnene, men jeg klarer å lese energier og føle ting på meg. Jeg er en litt deprimert person som skulle ønske jeg var mer naiv og så det positive i ting. Men jeg er kritisk, lett irritert og har sett mye negativt og ingen meninger i det folk gjør. 
 

Jeg ELSKER å reise, men synes egentlig det er meningsløst. Jeg tror egentlig de fleste hadde hatt det bedre om vi holdt oss der vi er fra. Men vi har heller fått tilgang over alt, lære språk, reise hit og dit, flytte for å studere og dit du får jobb. 
 

Vi har fått sånn en velstand at vi streber etter ting som ikke er livsnødvendig. Her snakker vi fancy klær, fint utseende, ting å legge ut bilder av. Meg meg meg.

Så jeg lurte på i mange år hva som skjer dersom det kommer en pandemi og stopper bevegelsene våre. Og det har det gjort nå. Jeg føler meg litt føre var egentlig. Men på de naive kommer det jo som et sjokk. 

Anonymkode: 5238a...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ingenting. Jeg tror ikke bokstavelig talt på evnene, men jeg klarer å lese energier og føle ting på meg. Jeg er en litt deprimert person som skulle ønske jeg var mer naiv og så det positive i ting. Men jeg er kritisk, lett irritert og har sett mye negativt og ingen meninger i det folk gjør. 
 

Jeg ELSKER å reise, men synes egentlig det er meningsløst. Jeg tror egentlig de fleste hadde hatt det bedre om vi holdt oss der vi er fra. Men vi har heller fått tilgang over alt, lære språk, reise hit og dit, flytte for å studere og dit du får jobb. 
 

Vi har fått sånn en velstand at vi streber etter ting som ikke er livsnødvendig. Her snakker vi fancy klær, fint utseende, ting å legge ut bilder av. Meg meg meg.

Så jeg lurte på i mange år hva som skjer dersom det kommer en pandemi og stopper bevegelsene våre. Og det har det gjort nå. Jeg føler meg litt føre var egentlig. Men på de naive kommer det jo som et sjokk. 

Anonymkode: 5238a...c9b

Joa, men det er jo bare sånn samfunnet er. JA, jeg ønsker meg garn og tekstiler (stoff i metervare), JA jeg ønsker å dra på hytta. Jeg kunne t.o.m tenkt meg en radiostyrt bil liksom. 

Kritt... tegnestifter.. sånne ting jeg ikke greier å lage sjøl med en pinne og litt jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, Hodestups skrev:

Joa, men det er jo bare sånn samfunnet er. JA, jeg ønsker meg garn og tekstiler (stoff i metervare), JA jeg ønsker å dra på hytta. Jeg kunne t.o.m tenkt meg en radiostyrt bil liksom. 

Kritt... tegnestifter.. sånne ting jeg ikke greier å lage sjøl med en pinne og litt jord.

Hva er sammenhengen her? Jeg «forutser» ingen skulle det forresten stå

Anonymkode: 5238a...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sammenhengen her? Jeg «forutser» ingen skulle det forresten stå

Anonymkode: 5238a...c9b

Du skriver at vi streber etter ting som ikke er livsnødvendig. Dooooooh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, Hodestups skrev:

Du skriver at vi streber etter ting som ikke er livsnødvendig. Dooooooh

Men det gjør vi da.

Anonymkode: 5238a...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...