Gå til innhold

Hvilken politiker liker du best av de du ikke stemmer på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg liker Bent Høie, han virker som en veldig sympatisk mann. Også liker jeg Groruddalens store sønn, Jan Bøhler. Mest fordi han brenner for nærmiljøet og blir boende på det de fleste ser på som en ghetto. I stedet for å ta sin millionlønn og flytte til Kjelsås, eller Stabekk eller andre steder det bor "lidenskapelige pro-innvandrings" personer i blendahvite nabolag. 

Anonymkode: c7262...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
På 16.4.2020 den 6.43, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Bent Høie, han virker som en veldig sympatisk mann. Også liker jeg Groruddalens store sønn, Jan Bøhler. Mest fordi han brenner for nærmiljøet og blir boende på det de fleste ser på som en ghetto. I stedet for å ta sin millionlønn og flytte til Kjelsås, eller Stabekk eller andre steder det bor "lidenskapelige pro-innvandrings" personer i blendahvite nabolag. 

Anonymkode: c7262...9e0

Nå skvies han ut av Arbeiderpartiet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdjmQx/misfornoeyd-jan-boehler-ap-tar-ikke-gjenvalg-til-stortinget

– I dag har jeg fått vite av mediene at anonyme kilder i Oslo Ap prøver å sette i gang noe mot meg i forhold til Stortingsnominasjonen […] jeg vil ikke være gjenstand for intern strid og anonyme operasjoner etter å ha vært nominert enstemmig til Stortinget i fire perioder, skriver Bøhler.

Bøhler skriver også at han ikke har vært fornøyd med politikken som føres av Arbeiderpartiet i Oslo de siste årene, blant annet når det gjelder ungdomskriminalitet og kriminelle gjenger, utenforskap blant barn og unge, krav til integrering og nedlegging av Ullevål sykehus.

Anonymkode: 392c8...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei aner ikke, synes alle politikere er noen troll :P 

Bøhler skuffet meg så mye med kroppskamera saken at jeg kunne aldri tenkt tanken på å stemme på han.

https://www.nrk.no/norge/mener-politiet-ma-fa-kroppskamera-1.14647750

 

Problemet er ikke politiet, politiet i Norge er veldig trivelige og greie, problemet er gjenger med drittunger som motsetter seg for å provosere frem handlinger hos politiet, slik at de deretter kan skrike ut om rasisme/etc. Dette gjør de for å få politiet til å trekke seg ut og gi opp slik at gjengene kan ha fri kontroll over områdene. Og at poltikere tar siden til gjengmedlemmene i slike saker er helt uakseptabelt. 

Samme så vi i Trondheim, selv om alt er på video, sier fortsatt demonstranter, og en del sosialst poltiikere, at det var politiet sin skyld at politiet ble steinet, fordi de "provoserte" dem, problemet er ikke politiet, kamera løser ikke problemet, det er obfuskering, og ekstremt skadelig for samfunnet.

Anonymkode: f8b1d...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Alle har sin sjarm. 

Nei. 

Anonymkode: 7af4a...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Alle har sin sjarm. 

Særlig.

Anonymkode: 392c8...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...