Gå til innhold

Jeg tror hårene mine på kroppen står! Kaldsvetter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så intenst har jeg ikke følt det før. Men jeg er alene hjemme og nyter det. Jeg blir stresset av å høre biler som kjører forbi fordi jeg ikke orker noe mas. Har nettopp tatt Ritalinen min (ca 1 time siden). Har ikke reagert slik før. 

Anonymkode: bcafd...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så intenst har jeg ikke følt det før. Men jeg er alene hjemme og nyter det. Jeg blir stresset av å høre biler som kjører forbi fordi jeg ikke orker noe mas. Har nettopp tatt Ritalinen min (ca 1 time siden). Har ikke reagert slik før. 

Anonymkode: bcafd...c29

Jeg skjønner ikke hva du mener? Er det noe du trenger hjelp til?

Anonymkode: fecab...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener? Er det noe du trenger hjelp til?

Anonymkode: fecab...484

Jeg ble bare plutselig så kald innvendig og kaldsvetter. Blir stresset av den minste lyd. Er ikke redd eller redd for at det er noe farlig, jeg bare ble stresset litt uten grunn

Anonymkode: bcafd...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...