Gå til innhold

Føler meg «rar»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg er i 20 årene, dame og middels fysisk aktiv. 

I en lang periode har jeg følt meg «rar» i kroppen dvs litt svimmel som i «vuggen» i hodet, slitne øyne, følelsen av noe i halsen, veldig øm brystkasse (mellom ribbein) og en følelse av å være tung i brystet av og til, hatt noen episoder med hardt hjerteslag (kun ett når det skjer) og har endel vondt i nakke/rygg.. Føles ut som jeg har vondt overalt egentlig. 

Har tatt blodprøver tidligere, EKG og MR av hode å alt er normalt... Kjenner jeg er så lei av å føle meg slik. Har å fått en ganske massiv helseangst etter flere episoder med ganske vondt i brystet (legen mener det er Kostokondritt)... Har også endel sure oppstøt som ikke er utredet med gastroskopi. Hadde svak lukkemuskel da jeg var yngre men har vært bra i mange år helt til jeg har begynt å bli mer vár igjen nå, avhenger av hva jeg spiser/drikker.

 

Beklager for rotete innlegg men håper noen har råd

Anonymkode: ad288...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan være hjerte/kar-sykdom. Får å få undersøkt dette tilfredsstillende må man inn i årene å se. Dette gjøres på sykehus som Ullevål og Rikshospitalet. Du har dog alderen mot deg til å få gjennomført en slik undersøkelse. EKG og stestoskopbehandling hos fastlegen virker ikke på dette området.

Anonymkode: d187f...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være hjerte/kar-sykdom. Får å få undersøkt dette tilfredsstillende må man inn i årene å se. Dette gjøres på sykehus som Ullevål og Rikshospitalet. Du har dog alderen mot deg til å få gjennomført en slik undersøkelse. EKG og stestoskopbehandling hos fastlegen virker ikke på dette området.

Anonymkode: d187f...d59

Det var jo betryggende å høre...😅 Får nå ikke håpe det er det. 
 

Jeg føler meg ikke slik HELE tiden, det går i perioder. Glemte å nevne at jeg sliter med stiv nakke og rygg, har god effekt av å være hos kiropraktor men merkes når det er lenge siden sist. Jeg trener en god del å merker aldri smerter eller noe under fysisk anstrengelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...