Gå til innhold

Hoven midt på halsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har kjent meg øm på halsen og trodde først det var hovne mandler slik man kjenner før man blir forkjølet. Så kjente jeg etter og mandlene er verken hovne eller øm. Kjente på resten av halsen og lenger ned fra mandlene, ca midt på halsen er jeg øm og hoven. Er det en kjertel der også eller hva er dette? 

Anonymkode: 2b085...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan kupton si noe om hvilke kjertler nedenfor mandlene som kan bli infiserte under en halsbetennelse? Er det skjoldbruskkjertelen når det ligger nedenfor mandlene og litt til sidene for midten? Eller kan det være andre kjertler? Bør man få antibiotika hvis skjoldbruskkjertelen er betent eller bare la det gå sin gang? 

Anonymkode: 5a26e...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei igjen. Det flyttet seg videre til mandlene natt til i går og i dag er jeg ikke hoven i det hele tatt. I går hadde jeg noe sykdomsfølelse i kroppen og lett hodepine. Har det enda, men litt mindre enn i går. Jeg opplever dette hvert eneste år på denne tiden så er 99% sikker på at det ikke er corona. Jeg har ikke vondt i halsen eller rennende nese heller. Er svært få smittede her i byen og null dødsfall. Så det er høyst usannsynlig at det er noe annet enn vår-hangling. Må jeg i karantene??

Anonymkode: 2b085...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...