Gå til innhold

Jævla dølle forum! Bare den samme håndfulle brukermassen her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finst det ikkje andre stader å leike?

Dessuten er jeg lei alle besserwisserne, alle som tror de er så mye bedre enn andre, alle som må klage på alt alltid. Alle som må tulle for å få oppmerksomhet, alle som konkurrerer om hvem som har det best i parforholdet sitt, hvem som lager og spiser den sunneste maten, alle som synes de selv er de beste foreldrene, kollegene, alle som skriver tragiske historier og tror de kan bli forstått og få litt hjelp og råd på veien. 

Eg spyr av dokker alle! For dere er ikkje ekte! 

Anonymkode: 5514f...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva faen? Du skriver på dialekt også! Enda mer irriterende. Dette forumet her er faktisk det jeg går til for å få flest seriøse svar. På foreldre og kvinneguiden er det veldig mye tullesvar. På foreldre er folk surere enn noe annet. Kanskje du skal prøve der

Anonymkode: 146e0...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen? Du skriver på dialekt også! Enda mer irriterende. Dette forumet her er faktisk det jeg går til for å få flest seriøse svar. På foreldre og kvinneguiden er det veldig mye tullesvar. På foreldre er folk surere enn noe annet. Kanskje du skal prøve der

Anonymkode: 146e0...7eb

Got ya! Og no kan eg leggje deg til i samlinga mi! 

Anonymkode: 5514f...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finst det ikkje andre stader å leike?

Dessuten er jeg lei alle besserwisserne, alle som tror de er så mye bedre enn andre, alle som må klage på alt alltid. Alle som må tulle for å få oppmerksomhet, alle som konkurrerer om hvem som har det best i parforholdet sitt, hvem som lager og spiser den sunneste maten, alle som synes de selv er de beste foreldrene, kollegene, alle som skriver tragiske historier og tror de kan bli forstått og få litt hjelp og råd på veien. 

Eg spyr av dokker alle! For dere er ikkje ekte! 

Anonymkode: 5514f...c29

Det høres ikke ut som at du har det greit. Har noen plaget deg på forumet? Ta det eventuelt opp med admin. 

Anonymkode: 12a57...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finst det ikkje andre stader å leike?

Dessuten er jeg lei alle besserwisserne, alle som tror de er så mye bedre enn andre, alle som må klage på alt alltid. Alle som må tulle for å få oppmerksomhet, alle som konkurrerer om hvem som har det best i parforholdet sitt, hvem som lager og spiser den sunneste maten, alle som synes de selv er de beste foreldrene, kollegene, alle som skriver tragiske historier og tror de kan bli forstått og få litt hjelp og råd på veien. 

Eg spyr av dokker alle! For dere er ikkje ekte! 

Anonymkode: 5514f...c29

Tror du tar feil. Du er ikke på Facebook nå, men dr online😄

Her finnes nok riktignok noen troll som kjeder seg innimellom, men de færreste har behov for å skryte eller hevde seg selv og de fleste er nok ganske ‘ekte’, nettopp fordi det er et anonymt forum og ikke profiler i et åpent sosialt media. Det er jo nettopp i slike anonyme forum som dette, at folk tørr å være seg selv. På godt og vondt;)

Anonymkode: 66244...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.4.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Eg spyr av dokker alle! For dere er ikkje ekte! 

Anonymkode: 5514f...c29

Kan du bidra med noe bedre selv enn alle de du ramser opp som ifølge deg bidrar negativt på forumet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...