Gå til innhold

Utenlandsferie - over for godt på mange år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg frykter at det er umulig å komme seg til utlandet på mange år nå. Noen som har fått med seg når det kan bli muligheter for det igjen? Og hvor dyrt det blir? 

Selvsagt vil jeg at vi skal få bort korona, men jeg synes det er trist at man ikke kan besøke nær familie i utlandet. 

Anonymkode: 5ae5a...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De snakker jo om en vaksine. Den kan komme i september, den kan komme om 18 måneder. Alt ettersom hvilket prosjekt man tror mest på. Så da blir det jo mulig igjen senest i 2021.

Anonymkode: c9b3d...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg skal egentlig til Italia i oktober. Har kjøpt flybillett sammen med en venninnegjeng. Regner ikke med at det blir noe av. Men så snart en vaksine er tilgjengelig for vanlige folk, regner jeg med at jeg igjen kan reise til utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg frykter at det er umulig å komme seg til utlandet på mange år nå. Noen som har fått med seg når det kan bli muligheter for det igjen? Og hvor dyrt det blir? 

Selvsagt vil jeg at vi skal få bort korona, men jeg synes det er trist at man ikke kan besøke nær familie i utlandet. 

Anonymkode: 5ae5a...3b6

Det er vel ingen som sier at du ikke kan besøke familie i tiden fremover. Verden vil gå videre etter dette også, men vi må ta mer hensyn og tenke litt annerledes enn før.

Anonymkode: 8d372...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg skal egentlig til Italia i oktober. Har kjøpt flybillett sammen med en venninnegjeng. Regner ikke med at det blir noe av. Men så snart en vaksine er tilgjengelig for vanlige folk, regner jeg med at jeg igjen kan reise til utlandet. 

Og jeg skulle til Spania i oktober,  men det kan jeg nok bare drømme om. Har kjøpt flybilletter hos Norwegian, så de pengene kan jeg nok også se langt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, emilie321 skrev:

Og jeg skulle til Spania i oktober,  men det kan jeg nok bare drømme om. Har kjøpt flybilletter hos Norwegian, så de pengene kan jeg nok også se langt etter.

Jeg tror du har muligheter å få pengene tilbake. Men jeg er ikke sikker. Kjente en som hadde bestillt tur hos Norwegian og jeg mener å huske at vedkommende fikk tilbake pengene. 

Anonymkode: 5ae5a...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har muligheter å få pengene tilbake. Men jeg er ikke sikker. Kjente en som hadde bestillt tur hos Norwegian og jeg mener å huske at vedkommende fikk tilbake pengene. 

Anonymkode: 5ae5a...3b6

Ikke hvis de går konkurs,  da er iallefall pengene tapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har muligheter å få pengene tilbake. Men jeg er ikke sikker. Kjente en som hadde bestillt tur hos Norwegian og jeg mener å huske at vedkommende fikk tilbake pengene. 

Anonymkode: 5ae5a...3b6

Det har ikke bare med flyselskapet å gjøre. Det er mange variable: Blir avgangen kansellert eller ikke, hva slags betingelser for avbestilling gjelder for billetten man har kjøpt - og i akkurat dette tilfellet: Finnes flyoperatøren fortsatt...

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Jeg frykter at det er umulig å komme seg til utlandet på mange år nå. Noen som har fått med seg når det kan bli muligheter for det igjen? Og hvor dyrt det blir? 

Selvsagt vil jeg at vi skal få bort korona, men jeg synes det er trist at man ikke kan besøke nær familie i utlandet. 

Anonymkode: 5ae5a...3b6

Tror ikke man skal regne med det i år i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 1.5.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Jeg frykter at det er umulig å komme seg til utlandet på mange år nå. Noen som har fått med seg når det kan bli muligheter for det igjen?

Ikke før til neste år. Tidligst.

Anonymkode: 55029...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man mulighet til å reise i vårt langstrakte land. Finnes mange plasser i Norge som er verdt å se. De fleste i Norge har omtrent ikke vært utenfor hjemkommunen.

Det burde bli billigere å reise med fly i Norge enn det er å reise til utlandet. 

Blir sikkert mulighet for å reise ut av landet, men mange land vil ikke bli det samme på lenge.

Endret av Fionys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norge er dyrt og kjedelig. Så nei, skal jeg være i Norge vil jeg jobbe. Og i Norge kan man jo kjøre eller ta kollektivt. Å gjøre flyreiser innenfor Norge billigere er bare dumt. 
Men moralske og sauete nordmenn vil vel forby utlandsteiser etter miljøhysteriet oppstod. Slik er det her. Når ting blir en greie så tar det helt av. 

Anonymkode: 56ce7...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Norge er dyrt og kjedelig. Så nei, skal jeg være i Norge vil jeg jobbe.

Anonymkode: 56ce7...fc4

Masse flott natur og kultur i Norge.

Anonymkode: 7cadc...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Masse flott natur og kultur i Norge.

Anonymkode: 7cadc...d26

Synes det er gørr kjedelig. 

Anonymkode: 56ce7...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er gørr kjedelig. 

Anonymkode: 56ce7...fc4

Hvor vil du feriere, og hva vil du gjøre der?

Anonymkode: 55029...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...