Gå til innhold

Å slutte på xeplion?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du kan jo søke der og. Får se om jeg søker. 

Det tror jeg ikke du kommer til å gjøre.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, Marye skrev:

Lets all go there 

Det hadde vært kjekt om vi alle treffes der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke du kommer til å gjøre.

Anonymkode: 71324...b67

Får nå se. Skal snakke med psykiater i dag, men det er jo om topimax. Har ikke tro på at jeg får det likevel,men det er jo lov å prøve seg. Og jeg tar ikke xeplion mer,da må det bli latuda men tviler på det og. Så da har vi vel ikke så mye å snakke om, fikk bare tilbud om det. Men noe behov har jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Får nå se. Skal snakke med psykiater i dag, men det er jo om topimax. Har ikke tro på at jeg får det likevel,men det er jo lov å prøve seg. Og jeg tar ikke xeplion mer,da må det bli latuda men tviler på det og. Så da har vi vel ikke så mye å snakke om, fikk bare tilbud om det. Men noe behov har jeg ikke. 

Du har jo prøvd latuda før, hvordan gikk det den gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Du har jo prøvd latuda før, hvordan gikk det den gangen?

Ja har prøvd det flere ganger, trappet ned og sluttet hver gang. Men det er jo noe jeg gjør, xeplion henger i en måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Fikk ikke topimax for det var ingen forskning på det og vekt, og det var farlige bivirkninger :( Var en annen slankemedisin som kostet 2000 kroner i månen, men det har jeg jo ikke råd til. Men burde kanskje tatt den uansett? Var ikke sikkert jeg gikk ned i vekt av den heller. Og om jeg ikke ville ta xeplion mer var opp til meg for jeg var ikke tvangsmedisinert, latuda sa han ikke mye om. Gikk inn det ene øret og ut det andre, bortkastet time :( Oj ja, man visste ikke om det var sykdommen eller medisinene som reduserte levetiden. HA! 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk ikke topimax for det var ingen forskning på det og vekt, og det var farlige bivirkninger :( Var en annen slankemedisin som kostet 2000 kroner i månen, men det har jeg jo ikke råd til. 

Kanskje hvis du kutter ut røyken?

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk ikke topimax for det var ingen forskning på det og vekt, og det var farlige bivirkninger :( Var en annen slankemedisin som kostet 2000 kroner i månen, men det har jeg jo ikke råd til. Men burde kanskje tatt den uansett? Var ikke sikkert jeg gikk ned i vekt av den heller. Og om jeg ikke ville ta xeplion mer var opp til meg for jeg var ikke tvangsmedisinert, latuda sa han ikke mye om. Gikk inn det ene øret og ut det andre, bortkastet time :( Oj ja, man visste ikke om det var sykdommen eller medisinene som reduserte levetiden. HA! 

Har du sett denne bloggen?

https://nouw.com/karimaritas

Hun har gått på Eurodiett en stund og går også på ett eller annet som jeg ikke husker hva heter, det er et legemiddel som hjelper en til å gå ned i vekt. Bare se litt forbi falske negler og vesker og sånt om det ikke er noe du interesserer deg for. :) Har du vurdert eurodiett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hvis du kutter ut røyken?

Anonymkode: 71324...b67

Dampen mener du? Nei den kan jeg ikke kutte ut for da begynner jeg å røyke igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Lillemus skrev:

Har du sett denne bloggen?

https://nouw.com/karimaritas

Hun har gått på Eurodiett en stund og går også på ett eller annet som jeg ikke husker hva heter, det er et legemiddel som hjelper en til å gå ned i vekt. Bare se litt forbi falske negler og vesker og sånt om det ikke er noe du interesserer deg for. :) Har du vurdert eurodiett?

Har aldri hørt om det, skal inn å se hva det er. Er det reductil du mener? Vet ikke om det var det psykiateren mente. Gikk på noe annet en gang, da kom alt jeg spiste ut med en gang så måtte være i nærheten av do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, Lillemus skrev:

Har du sett denne bloggen?

https://nouw.com/karimaritas

Hun har gått på Eurodiett en stund og går også på ett eller annet som jeg ikke husker hva heter, det er et legemiddel som hjelper en til å gå ned i vekt. Bare se litt forbi falske negler og vesker og sånt om det ikke er noe du interesserer deg for. :) Har du vurdert eurodiett?

Lavkarbo? Nei tror ikke jeg vil det. Skal spør etter reductil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dampen mener du? Nei den kan jeg ikke kutte ut for da begynner jeg å røyke igjen. 

Det gjelder å prioritere da.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder å prioritere da.

Anonymkode: 71324...b67

Gjør jo det nå, har jo kuttet røyken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har aldri hørt om det, skal inn å se hva det er. Er det reductil du mener? Vet ikke om det var det psykiateren mente. Gikk på noe annet en gang, da kom alt jeg spiste ut med en gang så måtte være i nærheten av do. 

Nei, det het noe på S tror jeg, står et stykke ned i bloggen, mulig du må en drøy måned bakover.

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Lavkarbo? Nei tror ikke jeg vil det. Skal spør etter reductil. 

Nja. Det er en diett der man spiser enkelte produkter i ulike faser, veldig strengt til å begynne med, men løsere etterhvert. Koster litt, men da trenger du jo ikke bruke penger på annen mat for man skal holde seg strengt til denne dietten. Det er både middager, salater, kjeks og kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nei, det het noe på S tror jeg, står et stykke ned i bloggen, mulig du må en drøy måned bakover.

Nja. Det er en diett der man spiser enkelte produkter i ulike faser, veldig strengt til å begynne med, men løsere etterhvert. Koster litt, men da trenger du jo ikke bruke penger på annen mat for man skal holde seg strengt til denne dietten. Det er både middager, salater, kjeks og kaker.

Ok. Mistet nok litt matlyst når jeg får xeplion ut av kroppen, så da spiser jeg nok mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det reductil du mener?

 

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nei, det het noe på S tror jeg, står et stykke ned i bloggen, mulig du må en drøy måned bakover.

Det tok fem sekunder å finne det, bloggen har jo en kategori som heter Vektnedgang: Saxenda

https://nouw.com/karimaritas/category/vektnedgang

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Og det er ikke noen som lider noen nød fordi jeg slutter med medisiner, det er dessuten mitt liv og jeg som må være dårlig. Ingen andre. Bare så det er sagt, jeg skal nok takle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...