Gå til innhold

Å slutte på xeplion?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
56 minutter siden, Marye skrev:

Jeg trodde det var umulig å slutte med abilify, Men Med leponex gikk det greit

Ja kunne nå fått en erstatning til seroquel,har spurt om det og før men nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke røykeplikt for mennesker som slutter med "damping". 

Anonymkode: 703d4...8b4

OMG! Det var da voldsomt så vanskelig du skulle være da. Er det ikke bedre at jeg damper enn å røyke? Klarte jo ikke slutte å røyke før jeg gikk over til damp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Skal ikke begynne igjen uansett hvor dårlig jeg blir,håper det er en overgang i tilfelle. Man kan bli dårlig og få bivirkninger når man slutter også. Abstinenser. Det er bare å holde ut en stund så blir det nok bedre. 

Det gjør det neppe. Hvis du husker fra tidligere har det tatt flere måneder før du ble dårligere. Da er det ikke abstinenser.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gjør det neppe. Hvis du husker fra tidligere har det tatt flere måneder før du ble dårligere. Da er det ikke abstinenser.

Anonymkode: 71324...b67

Å har det tatt flere måneder før jeg ble dårlig? Nei det er ikke sånn jeg husker det. Har nok fått abstinenser også, alt skal normalisere seg i hjernen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forslag. Ta screenshot av denne tråden og neste gang du tenker på å slutte på medisiner kan du bare hente opp screenshotene å lese i stedenfor å lage en ny tråd om akkurat det samme, med akkurat de samme svarene. Så gjør du det samme med trådene som handlere om å starte opp med medisiner igjen. 

Dessverre er det slik at for noen er medisiner en nødvendighet. 

Riktig kosthold og trim gjør at du får en sunn kropp, man kan ha en sunn kropp selv om man ikke er akkurat tynn.

Hvor mange år var du da du sist var tynn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Fionys skrev:

Jeg har et forslag. Ta screenshot av denne tråden og neste gang du tenker på å slutte på medisiner kan du bare hente opp screenshotene å lese i stedenfor å lage en ny tråd om akkurat det samme, med akkurat de samme svarene. Så gjør du det samme med trådene som handlere om å starte opp med medisiner igjen. 

Dessverre er det slik at for noen er medisiner en nødvendighet. 

Riktig kosthold og trim gjør at du får en sunn kropp, man kan ha en sunn kropp selv om man ikke er akkurat tynn.

Hvor mange år var du da du sist var tynn? 

 

Å blir du så irritert over trådene mine? Det har da vært masse ulike ting diskutert i denne tråden? Men deg om det da!

Var tynn for to år siden, da gikk jeg ned 25 kilo fra januar til juni. Da gikk jeg ikke på medisiner, jo kun 100 mg seroquel om kvelden. Jeg klarte det bra, da jeg begynte på medisiner igjen var det full rulle oppover igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å har det tatt flere måneder før jeg ble dårlig? Nei det er ikke sånn jeg husker det. Har nok fått abstinenser også, alt skal normalisere seg i hjernen. 

Det har ikke gått bra tidligere.

 

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å blir du så irritert over trådene mine? Det har da vært masse ulike ting diskutert i denne tråden? Men deg om det da!

Var tynn for to år siden, da gikk jeg ned 25 kilo fra januar til juni. Da gikk jeg ikke på medisiner, jo kun 100 mg seroquel om kvelden. Jeg klarte det bra, da jeg begynte på medisiner igjen var det full rulle oppover igjen. 

Fionys blir irritert over så mye, men hun har også evnen til å være litt konstruktiv. Så ta med deg de rådene du vil bruke, og drit i det du ikke opplever som nyttig fra henne. 

Anonymkode: ebd1f...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fionys blir irritert over så mye, men hun har også evnen til å være litt konstruktiv. Så ta med deg de rådene du vil bruke, og drit i det du ikke opplever som nyttig fra henne. 

Anonymkode: ebd1f...7b1

Ja hun kan være litt spiss noen ganger, mens andre ganger er hun veldig hyggelig. Spørs vel på dagsformen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke gått bra tidligere.

 

Anonymkode: 71324...b67

Gode gud 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Gode gud 😮 

Det kan man si.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Å blir du så irritert over trådene mine? Det har da vært masse ulike ting diskutert i denne tråden? Men deg om det da!

Var tynn for to år siden, da gikk jeg ned 25 kilo fra januar til juni. Da gikk jeg ikke på medisiner, jo kun 100 mg seroquel om kvelden. Jeg klarte det bra, da jeg begynte på medisiner igjen var det full rulle oppover igjen. 

Tro det eller ei men du er en av personene jeg liker her inne og nei jeg blir ikke irritert over trådene dine.  Jeg blir ikke irritert over det som skrives her inne på forumet, men det kan kanskje virke slik noen ganger. Tenkte det kunne være til hjelp for deg å ta screenshot av tråden for da kan du lese svarene på mye av det du ofte lurer på . Vet det er flere som sier at du må søke på tidligere tråder du har skrevet om samme tema, da svarer du at søkefunksjonen ikke virker.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fionys blir irritert over så mye, men hun har også evnen til å være litt konstruktiv. Så ta med deg de rådene du vil bruke, og drit i det du ikke opplever som nyttig fra henne. 

Anonymkode: ebd1f...7b1

Det kan sikkert virker sånn, men det gjør jeg ikke. Har ikke noe i mot noen her inne, Stjernestøv er en person her inne som jeg liker selv om hun kan være litt vinglete. Jeg kan være ganske direkte, det er fordi jeg ikke liker å gå rundt grøten eller pakke det inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, Fionys skrev:

Tro det eller ei men du er en av personene jeg liker her inne og nei jeg blir ikke irritert over trådene dine.  Jeg blir ikke irritert over det som skrives her inne på forumet, men det kan kanskje virke slik noen ganger. Tenkte det kunne være til hjelp for deg å ta screenshot av tråden for da kan du lese svarene på mye av det du ofte lurer på . Vet det er flere som sier at du må søke på tidligere tråder du har skrevet om samme tema, da svarer du at søkefunksjonen ikke virker.

Ok jeg liker deg også, det er vel det at du er direkte noen ganger da :) Ta screenshot vet jeg ikke hvordan jeg gjør,og nei søkefunksjonen virker jo aldri. Vet ikke hvorfor jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok jeg liker deg også, det er vel det at du er direkte noen ganger da :) Ta screenshot vet jeg ikke hvordan jeg gjør,og nei søkefunksjonen virker jo aldri. Vet ikke hvorfor jeg. 

Du vet hvordan du kopierer en tekst og limer den inn i et tekstdokument (Word, google docs eller noe)? Gjør det med de trådene du starter opp når du har vært uten medisin en stund så du kan åpne dokumentet siden og se hvor dårlig du faktisk blir uten medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Du vet hvordan du kopierer en tekst og limer den inn i et tekstdokument (Word, google docs eller noe)? Gjør det med de trådene du starter opp når du har vært uten medisin en stund så du kan åpne dokumentet siden og se hvor dårlig du faktisk blir uten medisiner.

Ja det klarer jeg,men da blir det mye å kopiere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det klarer jeg,men da blir det mye å kopiere. 

Har du mye annet å fylle dagen med? Kom igjen da! Litt må du gjøre for å gjøre en innsats, vet du! :) Å sitte i sofaen og kopiere og lime inn fra sider på nettet klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Har du mye annet å fylle dagen med? Kom igjen da! Litt må du gjøre for å gjøre en innsats, vet du! :) Å sitte i sofaen og kopiere og lime inn fra sider på nettet klarer du!

Hehe ja er ikke det at jeg ikke klarer det :) Bare ser ikke helt vitsen med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hehe ja er ikke det at jeg ikke klarer det :) Bare ser ikke helt vitsen med det. 

Du kan lese de to trådene det ble linket til ovenfor her.

Anonymkode: 71324...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan lese de to trådene det ble linket til ovenfor her.

Anonymkode: 71324...b67

Ja leste de, jeg syns det er rart å lese. Akkurat som om det ikke er jeg som har skrevet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja leste de, jeg syns det er rart å lese. Akkurat som om det ikke er jeg som har skrevet det. 

Men det er det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...