Gå til innhold

Få kontroll på overspisningen


Glitter

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Håper du klarer deg fint i sommer uten hjelpeapparatet, det går jo fort også men kan gå senere når man er dårlig. Det er jo fint du har en plan for maten da :) Ta en dag eller en time av gangen. 

Ja. Skal gjøre så godt jeg kan. Kan ikke tenke for langt fram, men blir vel å telle ned uke for uke i hvert fall. At for hver uke så har jeg mestret en til uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen startet veldig tung og full av tårer, men nå har jeg ristet det av meg og skal gjøre det jeg kan for å komme meg gjennom denne dagen også.

Har strikket litt, og nå skal jeg straks trene. Så blir det å lage middag også tenkte jeg å bake rundstykker i ettermiddag. Og kanskje gå en liten tur også. 

Dagene er utrolig lange. Selv om jeg prøver å ha noe konkret å gjøre hver dag. 

Føler meg mer sulten i dag enn i går, så må være flink til å holde fokus. Har litt iskaffe-abstinenser, hehe. Men det får bare være. Blir ekstra godt med iskaffe på lørdag hvis jeg klarer å holde meg unna fram til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har levd litt i en boble siste halvannen uke. Har ikke spist sunt og har spist for lite så gått ned i vekt, mye mindre trening enn vanlig så sikkert litt ned i muskelmasse også. Det med å legge planer for hver dag skled ut. Må prøve å komme meg tilbake på rett spor. Starter i dag med å lage meg ordentlig middag og gå meg en tur. Så tar jeg ukas første løpetur i morgen...

Det er bare absolutt ingenting som engasjerer meg. Jeg er helt flat stort sett. Sover lite så tatt mer truxal enn jeg egentlig skal. Off..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 30.7.2020 den 12.47, Glitter skrev:

Har levd litt i en boble siste halvannen uke. Har ikke spist sunt og har spist for lite så gått ned i vekt, mye mindre trening enn vanlig så sikkert litt ned i muskelmasse også. Det med å legge planer for hver dag skled ut. Må prøve å komme meg tilbake på rett spor. Starter i dag med å lage meg ordentlig middag og gå meg en tur. Så tar jeg ukas første løpetur i morgen...

Det er bare absolutt ingenting som engasjerer meg. Jeg er helt flat stort sett. Sover lite så tatt mer truxal enn jeg egentlig skal. Off..

Hvordan går det med deg nå? Lenge siden du har oppdatert her, har tenkt på deg 🙂

Anonymkode: 7b532...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg nå? Lenge siden du har oppdatert her, har tenkt på deg 🙂

Anonymkode: 7b532...915

Hei. :) Nei det har gått helt, helt skeis med både kosthold og trening i det siste. Gått ned i muskelmasse og opp i fettprosent. Har sluttet å fungere på de fleste områder i livet for tiden. Det er tungt. Har ikke overspist da, men det jeg har spist har vært usunt og lite næring i. Huff. 

Må forsøke å hente meg inn på et vis. Vet bare ikke hvordan for alt har bare mistet all mening. Virker som både kropp og sinn har gitt opp. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...