Gå til innhold

Blir avbrutt når jeg snakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min hadde en venn på besøk i kveld, og de snakket sammen. Da jeg prøvde å si noe så avbrøt han meg bare og sa bap bap bap og kikket truende på meg. Da jeg prøvde igjen litt senere så skjedde det samme igjen men han sa også : Har jeg bedt deg om å åpne munnen nå? Nei, så ti kvinne! Ti! 

Det er vel ikke normalt eller noe jeg skal finne meg i? 

Anonymkode: 4c3c2...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min hadde en venn på besøk i kveld, og de snakket sammen. Da jeg prøvde å si noe så avbrøt han meg bare og sa bap bap bap og kikket truende på meg. Da jeg prøvde igjen litt senere så skjedde det samme igjen men han sa også : Har jeg bedt deg om å åpne munnen nå? Nei, så ti kvinne! Ti! 

Det er vel ikke normalt eller noe jeg skal finne meg i? 

Anonymkode: 4c3c2...52e

Synes det høres ut som han har et problem, ikke du. Med mindre dette er en person du blir nødt til å omgås en del ville jeg latt det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville vel tøffe seg for kameraten. Ikke noe du skal finne deg i nei. 

Det er kanskje "normalt" (men dårlig stil) hvis han er 17 år eller yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Xtra skrev:

Synes det høres ut som han har et problem, ikke du. Med mindre dette er en person du blir nødt til å omgås en del ville jeg latt det ligge.

Han er kjæresten min

Anonymkode: 4c3c2...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Grendel skrev:

Han ville vel tøffe seg for kameraten. Ikke noe du skal finne deg i nei. 

Det er kanskje "normalt" (men dårlig stil) hvis han er 17 år eller yngre.

Han er 21

Anonymkode: 4c3c2...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min hadde en venn på besøk i kveld, og de snakket sammen. Da jeg prøvde å si noe så avbrøt han meg bare og sa bap bap bap og kikket truende på meg. Da jeg prøvde igjen litt senere så skjedde det samme igjen men han sa også : Har jeg bedt deg om å åpne munnen nå? Nei, så ti kvinne! Ti! 

Det er vel ikke normalt eller noe jeg skal finne meg i? 

Anonymkode: 4c3c2...52e

Han er i alle fall voldsomt umoden og aner ikke hva respekt dreier seg om. Hvis han stadig behandler deg på denne måten synes jeg du skal revurdere forholdet - jeg hadde ikke funnet meg i noe slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min hadde en venn på besøk i kveld, og de snakket sammen. Da jeg prøvde å si noe så avbrøt han meg bare og sa bap bap bap og kikket truende på meg. Da jeg prøvde igjen litt senere så skjedde det samme igjen men han sa også : Har jeg bedt deg om å åpne munnen nå? Nei, så ti kvinne! Ti! 

Det er vel ikke normalt eller noe jeg skal finne meg i? 

Anonymkode: 4c3c2...52e

Tror ikke en gang Paulus, som mente at "kvinner skal tie i forsamlingen", ville sakt det på den måten. Vel spøk til side. Jeg synnes ikke du skal akseptere å bli snakka til på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er kjæresten min

Anonymkode: 4c3c2...52e

Jeg kan ikke forstå at man trenger en kjæreste som snakker til en på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er 21

Anonymkode: 4c3c2...52e

Det var ufyselig oppførsel fra hans side. Det får meg til å lure på om han var irritert på deg og reagerte veldig umodent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Du finner deg vel ikke i å bli snakket til på den måten? Jeg hadde klikka uansett hvem som hadde sagt det til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Hadde min datter på 19 hatt en kjæreste som oppførte seg slik, hadde jeg virkelig ønsket at hun hadde avsluttet forholdet. Ingen skal oppføre seg slik mot sin kjære, og ingen bør tenke at det er normalt med slik oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min ex, var fæl i begynnelsen til å kjefte og tråkke på meg når det var venner av henne på besøk. Det ble oppgjør på kammerset. Det er svært dårlig stil. Exdama mi skjerpet seg, men ble aldri helt ideell på det området. Det er ekstra ille når man blir tråkka på foran folk.

Anonymkode: 9082a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig umoden oppførsel av han. Kanskje det var hans måte å "tøffe" seg på,fordi han egentlig ville snakke med denne vennen alene? litt sånn gutteprat/mimring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...