Gå til innhold

Diarè


Tanyaar

Anbefalte innlegg

Hei

sønnen min er to år det er mer en uke bæjer ikke normalt han bæje mer en tre ganger noen dag. Han spisser bra og han er aktiv og har ikke noen vont forrige fredag vi var hos lege og gjorde blodprøve for han og han sa at han har normalt og det er ikke noe. Men til nå han bæje mer en tre gang før han var ikke sånn han bæje en gang daglig. Hva skal jeg gjøre er det medisin som hjelper eller hva slags mat skal gi han? Kan dere hjelpe? Takk for deres svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Tanyaar skrev:

Hei

sønnen min er to år det er mer en uke bæjer ikke normalt han bæje mer en tre ganger noen dag. Han spisser bra og han er aktiv og har ikke noen vont forrige fredag vi var hos lege og gjorde blodprøve for han og han sa at han har normalt og det er ikke noe. Men til nå han bæje mer en tre gang før han var ikke sånn han bæje en gang daglig. Hva skal jeg gjøre er det medisin som hjelper eller hva slags mat skal gi han? Kan dere hjelpe? Takk for deres svar

Hvis jeg forstår deg riktig så bæsjer han nå flere ganger om dagen mens han tidligere pleide å bæsje en gang om dagen? Hvordan er formen hans da - er han blid og fornøyd og leker som vanlig? Eller er han sur, trøtt og slapp? Spiser han som normalt? Har han begynt å spise noe han ikke har spist før som han kan reagere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

nei har spisser som normalt leker og han veldig aktiv og har ikkke feber men jeg tenke på at bæsjen er ikke normalt!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tanyaar skrev:

Hei

nei har spisser som normalt leker og han veldig aktiv og har ikkke feber men jeg tenke på at bæsjen er ikke normalt!! 

 

Er bæsjen flytende og lukter ille? Min gutt reagerte på melk på den måten da han var 2 år og ble helt fin i magen da vi kuttet ut melk og yoghurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tanyaar skrev:

Hei

men vi gjorde test for allergi mot alle mat han hadde reagert bare på egg.

Jeg ville prøvd å kutte ut melk en uke og sett om han ble bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...