Gå til innhold

Støre: Hva synes du om ham som politiker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjenner jeg er uenig med ham i stort sett alt i hele verden, egentlig. Liker ham ikke.

Anonymkode: f5c0e...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

jeg likte ham bedre som utenriksminister, ikke like godt som partileder. Han er "helt ok" men ikke så mye mer, men politikken er jeg enig i i stor grad.

Anonymkode: 89892...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er kunnskapsrik og flott, tviler aldri på motivene hans, men er jo langt fra enig med ham i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg startet å mislike han, da han sa att Vebjørn Selbekk hadde seg selv og takke, da han fikk drapstrussler for å ha publisert faksimiller av Muhammed karikaturene fra Danmark. Etter det har jeg ikke tålt han. Jeg har noen ganger stemt AP, jeg ville stemt de var det ikke for han. Dessuten synes jeg han har lite karisma. Både Stoltenberg og Solberg har karisma, det har ikke Støre. Han virker sur og humørløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han blir en kompetent og bra statsminister.

Han er ikke en politiker jeg har spesielt sansen for (dem er det få av). Jeg sitter ofte med følelsen av at han sier det han tror er lurt å si for å vinne neste valg.

Problemet til AP i et nøtteskall er at de er egentlig er et styringsparti som ser balanserer næringsliv mot velferd etc, mens utad er de radikale, snakker i slagord og prøver å score billige poeng. Støre er kanskje et offer for partikulturen. Dømt til å virke uklar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han er hyggelig å prate med, men han har skuffet meg som politiker.  Jeg støtter han videre som jeg har alltid gjort, men jeg var virkelig begeistret for han som utenriksminister.  Han har ikke vist lederegenskapene som jeg hadde regnet med, og jeg som aktivt partimedlem av Ap. er skuffet over nedgangen hos partiet i hans tid.  Han har gjort mye bra og kan gjøre mye bra andre steder.

Jeg noterer meg fremgangen hos Høyre og Erna Solberg, og innser at muligheten til at Solberg får sin tredje periode med sin regjering er ganske stor.  Det er ikke det jeg ønsker meg.

Anonymkode: d32ce...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tåkefyrste.. Ap har jo ingen egne meninger lenger, og bevegd seg langt vekk fra arbeidsfolket..

Anonymkode: c8057...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tåkefyrste.. Ap har jo ingen egne meninger lenger, og bevegd seg langt vekk fra arbeidsfolket..

Anonymkode: c8057...91d

Hvem har eierforhold til Ap sine meninger hvis ikke vi som er medlemmer?  Hvem er arbeidsfolket i dag i dine øyne? Det er store forandringer på 100 år.

Anonymkode: d32ce...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har eierforhold til Ap sine meninger hvis ikke vi som er medlemmer?  Hvem er arbeidsfolket i dag i dine øyne? Det er store forandringer på 100 år.

Anonymkode: d32ce...a87

Det er mange velutdannede i AP. Folk med liberalt syn på asyl og innvandring. Partiet til Ola Dunk er FRP. Det er partiet eliten skyr. Ap er mer elitistisk. Bare se på søsterpartiet Sosial Demokraterna i Sverige. Der er 50% enige med Sverige Demokraterna i innvandringspolitikken, og arbeidsfolk flykter til de. Men eliten de politisk korrekte de blir igjen og kjører på som aldri før.

Anonymkode: be84e...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange velutdannede i AP. Folk med liberalt syn på asyl og innvandring. Partiet til Ola Dunk er FRP. Det er partiet eliten skyr. Ap er mer elitistisk. Bare se på søsterpartiet Sosial Demokraterna i Sverige. Der er 50% enige med Sverige Demokraterna i innvandringspolitikken, og arbeidsfolk flykter til de. Men eliten de politisk korrekte de blir igjen og kjører på som aldri før.

Anonymkode: be84e...4bb

Det at det er mange velutdannede i Ap kommer av at barn av arbeidere har utdannet seg.  Veldig positivt, spør du meg.  Ap har også høyest andel innvandrere sånn som arbeidere før.  Arbeidere eksisterer ikke på samme måte lenger som for 100 år siden pga. at Ap ofl. har kjempet kampen og ryddet veien frem.

Anonymkode: d32ce...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at det er mange velutdannede i Ap kommer av at barn av arbeidere har utdannet seg.  Veldig positivt, spør du meg.  Ap har også høyest andel innvandrere sånn som arbeidere før.  Arbeidere eksisterer ikke på samme måte lenger som for 100 år siden pga. at Ap ofl. har kjempet kampen og ryddet veien frem.

Anonymkode: d32ce...a87

Historisk sett har AP vært veldig viktige for vårt velferdssamfunn ja. Synd de nå har mange som ivrer for liberal innvandring og slik. Det gjør at jeg ikke stemmer på de lengre. Ikke fordi de er de mest liberale på punktet, men fordi de har så mange raddisser og moralske elitister som fordummer og snakker ned de som ikke er enige. Og som stadig prøver å tøye strikken på det området. Jeg hadde 100% sikkert stemt AP om de var like strenge som FRP på det området. Men jeg bor i det som mer og mer blir en fremmedkulturell bydel. Og jeg ønsker att galskapen snart tar slutt. Derfor blir det en stemme til FRP fra meg.

Anonymkode: be84e...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at det er mange velutdannede i Ap kommer av at barn av arbeidere har utdannet seg.  Veldig positivt, spør du meg.  Ap har også høyest andel innvandrere sånn som arbeidere før.

Nettopp, man forstår derfor hvor ap vil ha høy innvandring.

Anonymkode: 957a8...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...