Gå til innhold

Blodprøve med lavt lithium


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har trappet ned og verdien ligger på 0,3. Dette er ønskelig for meg. Med rask respons i oppstart vil jeg tro effekten er der fremdeles selv om den ikke er optimal på så lav dose. Likevel er jeg usikker på hva jeg skal gjøre da jeg nå merker mer depresjon som har andre årsaker.

Anonymkode: 9863d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dolmio
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har trappet ned og verdien ligger på 0,3. Dette er ønskelig for meg. Med rask respons i oppstart vil jeg tro effekten er der fremdeles selv om den ikke er optimal på så lav dose. Likevel er jeg usikker på hva jeg skal gjøre da jeg nå merker mer depresjon som har andre årsaker.

Anonymkode: 9863d...2e3

Er du sikker på at det er så lurt å trappe ned? Har du gjort det etter anbefaling fra lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verdien lå på 0,3 hos meg da jeg slo over i full psykose og mani og sykebil og hukommelsestap på 1 mnd, var innlagt i 2 mnd tross alltid hatt raskt effekt av litium ellers

Anonymkode: 96a8c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Verdien lå på 0,3 hos meg da jeg slo over i full psykose og mani og sykebil og hukommelsestap på 1 mnd, var innlagt i 2 mnd tross alltid hatt raskt effekt av litium ellers

Anonymkode: 96a8c...783

Jeg har aldri mani eller psykose. Bare depresjon som blir forsterket nå. Om det skyldes lavt lithiumnivå eller noe annet vet jeg ikke.

Anonymkode: 9863d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri mani eller psykose. Bare depresjon som blir forsterket nå. Om det skyldes lavt lithiumnivå eller noe annet vet jeg ikke.

Anonymkode: 9863d...2e3

Det hadde jeg aldri hatt jeg heller, var stabil i 6 år før det skjedde

Anonymkode: 96a8c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg aldri hatt jeg heller, var stabil i 6 år før det skjedde

Anonymkode: 96a8c...783

Var diagnosen BP1 eller BP2 før dette ?

Anonymkode: 9863d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var diagnosen BP1 eller BP2 før dette ?

Anonymkode: 9863d...2e3

Det var ikke stadfestet 

Anonymkode: 96a8c...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Ville det være en ide å øke litt på dosen for å se om det har effekt? I så fall vil det gi en indikator på om du bør ligge høyere eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Ville det være en ide å øke litt på dosen for å se om det har effekt? I så fall vil det gi en indikator på om du bør ligge høyere eller ei.

Jeg har økt igjen nå, så er det bare å se om det bli bedre.

Anonymkode: 9863d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...