Gå til innhold

Åpner landene nå ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at det står at fjordline og color line skal gå fra midten av juni i sommer. Betyr det at landene er åpne uten karantene? Noen som vet ? 

Anonymkode: 8fb85...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at landene er åpne uten karantene? 

Anonymkode: 8fb85...62c

Jeg mener jeg hørte at privatreiser t/r er lovlig, men at man ikke får gå i land. Dessuten kan det komme nye retningslinjer for Norden 15. juni. 

Og så er det vel viktig for transportnæringen at disse skipene går. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, laban skrev:

Jeg mener jeg hørte at privatreiser t/r er lovlig, men at man ikke får gå i land. Dessuten kan det komme nye retningslinjer for Norden 15. juni. 

Og så er det vel viktig for transportnæringen at disse skipene går. 

Ikke får gå i land? 

Anonymkode: 8fb85...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke får gå i land? 

Anonymkode: 8fb85...62c

Nå kom det jo ny beskjed utpå dagen i går, etter at jeg skrev svaret over. Det står mye info på fergeselskapenes nettsider nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er greit med Danmark fra 15. juni, men ikke Sverige.  Det går bra å ta båt til Danmark, gå i land og seile til bake uten karantene.

Anonymkode: 502bb...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit med Danmark fra 15. juni, men ikke Sverige.  Det går bra å ta båt til Danmark, gå i land og seile til bake uten karantene.

Anonymkode: 502bb...6d6

Du kommer ikke inn i Danmark med mindre du har verifisert opphold på minst 6 netter utenfor København. Dagsturer er altså ikke lov.

Sitat

Restriktionerne ophæves for indrej-sende, der kan dokumentere (f.eks. lejebevis til sommerhus, camping-ophold, hotel eller lign.) at have op-hold af minimum 6 overnatninger uden for København

https://politi.dk/-/media/mediefiler/corona/faktaark-vedr-graenser.pdf?la=da&hash=5C862CA04283B25E3C7E2A2A367636D6498CA509

Anonymkode: d3fe9...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer ikke inn i Danmark med mindre du har verifisert opphold på minst 6 netter utenfor København. Dagsturer er altså ikke lov.

https://politi.dk/-/media/mediefiler/corona/faktaark-vedr-graenser.pdf?la=da&hash=5C862CA04283B25E3C7E2A2A367636D6498CA509

Anonymkode: d3fe9...3ef

Ok. Takk for opplysningen. 

Anonymkode: 8fb85...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Ser at det står at fjordline og color line skal gå fra midten av juni i sommer. Betyr det at landene er åpne uten karantene? Noen som vet ? 

Anonymkode: 8fb85...62c

Du må følge med selv, ting endrer seg fra dag til dag, og det som gjaldt i går er kanskje ikke gjeldende i dag.

Les feks på www.regjeringen.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Innreise til Sverige kan gjerne stenges permanent.

Anonymkode: 0de39...f29

Hehe, hva har du imot søta bror? :) De har i blant endel rart for seg, og særlig nå har det kommet frem i corona-tidene, men å sperre innreise for det svenske riket permanent var en litt dryg sanksjon mener jeg. Jeg har en svensk kamerat og han mener selv at myndighetene er totalt på jordet, så selv om myndighetene uttaler en ting, er det ikke dermed sagt at alle innbyggere er enige i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...