Gå til innhold

Delmål nesten nådd


Gondor

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 600 g unna å være under 70 kg! Det delmålet hadde jeg tenkt jeg skulle ha nådd 1. juli. Jeg var veldig spent da jeg trådde på badevekten i dag. Magen min er like stor og jeg føler meg ikke lettere i det hele tatt, men det går nedover. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Du er vel tynn?

Jeg har gått ned 3,1 kilo denne uken, sikkert mye vann. 

Det er kjempebra, og må være fornøyd med innsatsen👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gondor skrev:

Nå er jeg 600 g unna å være under 70 kg! Det delmålet hadde jeg tenkt jeg skulle ha nådd 1. juli. Jeg var veldig spent da jeg trådde på badevekten i dag. Magen min er like stor og jeg føler meg ikke lettere i det hele tatt, men det går nedover. Hurra!

Så flink du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gondor skrev:

Nå er jeg 600 g unna å være under 70 kg! Det delmålet hadde jeg tenkt jeg skulle ha nådd 1. juli. Jeg var veldig spent da jeg trådde på badevekten i dag. Magen min er like stor og jeg føler meg ikke lettere i det hele tatt, men det går nedover. Hurra!

Hvordan har Fluanxol virket ifht vekt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gondor skrev:

Nå er jeg 600 g unna å være under 70 kg! Det delmålet hadde jeg tenkt jeg skulle ha nådd 1. juli. Jeg var veldig spent da jeg trådde på badevekten i dag. Magen min er like stor og jeg føler meg ikke lettere i det hele tatt, men det går nedover. Hurra!

Så bra👏   Du er flink.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Du er vel tynn?

Jeg har gått ned 3,1 kilo denne uken, sikkert mye vann. 

Så bra, du er flink👏   

Det er nok mye vann, men en fin start.  Bare ikke ta det for hardt, da er det så lett å gå på en smell.  

Har vært ganske flink siden mandag jeg også, men langt unna så flink som du har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, cilie skrev:

Hvordan har Fluanxol virket ifht vekt? 

Ting begynte å skje da jeg reduserte fra 4 mg Fluanxol til 3 mg. Alt som hadde med fordøyelsen å gjøre normaliserte seg og jeg ble ikke så opptatt av mat. Jeg sluttet å småspise, men jeg har ikke akkurat rast ned i vekt. Jeg tror det er bra at jeg går så sakte ned. Jeg vil jo opprettholde den nye vekten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gondor skrev:

Ting begynte å skje da jeg reduserte fra 4 mg Fluanxol til 3 mg. Alt som hadde med fordøyelsen å gjøre normaliserte seg og jeg ble ikke så opptatt av mat. Jeg sluttet å småspise, men jeg har ikke akkurat rast ned i vekt. Jeg tror det er bra at jeg går så sakte ned. Jeg vil jo opprettholde den nye vekten min!

Bra det har blitt bedre! Er det fordi du fikk bivirkninger av for høy dose? - Og da ble fordøyelsen dårligere og suget etter mat forsterket?
 

Eller ble fordøyelse bedre og matlyst mindre pga av Fluanxol? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, cilie skrev:

Det er kjempebra, og må være fornøyd med innsatsen👏

Takk,vil bare på nittitallet igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, emilie321 skrev:

Så bra, du er flink👏   

Det er nok mye vann, men en fin start.  Bare ikke ta det for hardt, da er det så lett å gå på en smell.  

Har vært ganske flink siden mandag jeg også, men langt unna så flink som du har vært.

Takk. Ja det er nok mye vann jeg har tatt av,men håper jo på litt fett også. Har tatt det ganske hardt,det må jeg bare får å gå ned i vekt. 

Du har nå gjort en innsats du og, det er bra. Det er det som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 9.51, cilie skrev:

Bra det har blitt bedre! Er det fordi du fikk bivirkninger av for høy dose? - Og da ble fordøyelsen dårligere og suget etter mat forsterket?
 

Eller ble fordøyelse bedre og matlyst mindre pga av Fluanxol? 

Jeg ville bare under anti-psykotisk dose og dessuten stå på så lite medisiner som mulig. Fordøyelsen ble bedre og matlysten mindre da jeg reduserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...