Gå til innhold

Hvor mye får du i feriepenger? Hva brukes de til ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får etterbetalt fra mai, uansett. 

At trygdeoppgjøret ble utsatt får vi uføre fint tåle. Mange strir med større økonomiske vansker og usikkerhet i disse tider. 

Anonymkode: 67629...042

Ja, vi har lite å klage på i forhold til de som ikke får dagpenger og de som er permitert. Jeg tror ikke det blir mange kroner ekstra heller denne gangen. Så det så. Edith der glemte jeg å trykke anonym. Men det var meg du siterte.

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Ja, vi har lite å klage på i forhold til de som ikke får dagpenger og de som er permitert. Jeg tror ikke det blir mange kroner ekstra heller denne gangen. Så det så. Edith der glemte jeg å trykke anonym. Men det var meg du siterte.

Jeg tror det blir nulloppgjør i år.

Anonymkode: 87712...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det blir nulloppgjør i år.

Anonymkode: 87712...7f3

Det tror jeg også. Evt. noen få kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...