Gå til innhold

Har du noen gang sagt at du vil dø eller tatt selvmordsforsøk for å få hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, Glitter skrev:

Jeg har brukt overdoser som både selvskading og selvmordsforsøk. Har to overdoser bak meg i suicidal hensikt. På fire år. Og har et kvelningsforsøk. Da var jeg i tvungen rusbehandling og hadde ikke mulighet til å komme helt for meg selv, men jeg prøvde å gjøre det på et tidspunkt jeg visste de ikke ville se til meg. De fant meg bevisstløs. Ut over det så oppsøker jeg hjelp når jeg kjenner jeg mister kontroll. Og da får jeg hjelp. 

Det er jo ikke en så bra måte å selvskade seg på da i og med at du kan risikere permanente innvendige skader, men det er vel kanskje litt av poenget ☺

Anonymkode: dbcee...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke en så bra måte å selvskade seg på da i og med at du kan risikere permanente innvendige skader, men det er vel kanskje litt av poenget ☺

Anonymkode: dbcee...c4f

Nei det er selvsagt ikke bra. Dette er noe jeg gjorde mye av før. Ikke nå. Jeg har et arr i panna etter en overdose jeg tok hjemme, for når jeg våkner opp 16 timer senere så besvimte jeg hver gang jeg reiste meg opp og slo på meg hjernerystelse i bakhodet og kutt i panna. Ikke så lurt. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg har sagt at jeg ville dø og jeg har tatt for mye piller.  Jeg hadde mye selvmordstanker og tok ofte overdose av piller.  Innerst inne ønsket jeg å leve og ønsket hjelp.  Jeg har falt mer enn en gang og fått hjernerystelse, brukket ribben, kutt i panna og kutt i nakken.  Jeg bodde alene og våknet opp og greide å ringe etter hjelp.

At jeg fikk hjelp betyr at jeg lever et godt liv i dag.  Om jeg har bedt om hjelp engang for mye heller enn engang for lite får så være.

Anonymkode: c7edb...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Skjønner at man er røyksugen.. men altså hvis du tenkte å ta selvmord hvorfor skal du ha røyk da? Eller jo det er jo forskjell på å ha suicidale tanker og det å faktisk ville ta selvmord her og nå. I og med at du ordnet deg røyk så regner jeg med at du hadde en plan med å leve videre, men at du bare hadde tankene ☺

 

Anonymkode: dbcee...c4f

Har du røykt/snusa?

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...