Gå til innhold

Blødning etter vevsprøve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var hos gynekologen å tok vevsprøve/biopsi i dag. Og har etter det blødd kraftig. Blør ut bind med en gang, og det er så mye at det renner nedover beina. Er dette normalt? Føler meg veldig svimmel og sliten nå. 

Anonymkode: cc737...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos gynekologen å tok vevsprøve/biopsi i dag. Og har etter det blødd kraftig. Blør ut bind med en gang, og det er så mye at det renner nedover beina. Er dette normalt? Føler meg veldig svimmel og sliten nå. 

Anonymkode: cc737...92a

Det hørtes litt voldsomt ut, selv etter at jeg fjernet en polypp på livmorhalsen blødde jeg bare en liten stund etterpå. Om det ikke er bedre i morgen ville jeg ringt legevakten i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
8 minutter siden, Lillemus skrev:

Det hørtes litt voldsomt ut, selv etter at jeg fjernet en polypp på livmorhalsen blødde jeg bare en liten stund etterpå. Om det ikke er bedre i morgen ville jeg ringt legevakten i morgen.

Hvordan var det å fjerne polyppen? Hvordan foregikk det?

Jeg er henvist til operasjon for å fjerne en polypp. Jeg vet at jeg får narkose, og at de brenner den vekk. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, dolmio skrev:

Hvordan var det å fjerne polyppen? Hvordan foregikk det?

Jeg er henvist til operasjon for å fjerne en polypp. Jeg vet at jeg får narkose, og at de brenner den vekk. 
 

Lokalbedøvelse her, tok et par min, blødde de første 10 min. Deretter bare ørlite blod og ingen smerter. Ble klippet av tror jeg, ikke brent. Gikk veldig kjapt og greit. Gynekologen på det lokale sykehuset er utrolig søt og dyktig. 😊

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...