Gå til innhold

Tarmtømming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det gikk over. Jeg bare, i noen perioder, tenner på tanken om å ha fullstendig tom mage og tarm. En merkelig fetisj. Etter nytelsen av tanken, forsvinner som oftest den tanken. Bare noen få ganger har jeg gjennomført.

Har lett etter beskrivelse av en slik fetisj. Er visst uvanlig. Fant til slutt en på youtube som hadde det likt.

Anonymkode: 7059c...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med alvorlig obstipasjon over flere måneder og min erfaring er at skal du endelig få løst opp i svært kompakt avføring i tarm, bør 300 ml væske inn i tarmen og beholdes der så lenge som mulig (med andre ord klystér) og det er noe helvetes svineri spør du meg. Kun hatt det én gang, men måtte da til gjengjeld få det to ganger for å få ut tarminnholdet. Men jeg forstår at det ikke er noen medisinsk indikasjon for å tømme tarmen her, men en opplevelse av vellyst og det blir jo noe annet.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 14.6.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Det gikk over. Jeg bare, i noen perioder, tenner på tanken om å ha fullstendig tom mage og tarm. En merkelig fetisj. Etter nytelsen av tanken, forsvinner som oftest den tanken. Bare noen få ganger har jeg gjennomført.

Har lett etter beskrivelse av en slik fetisj. Er visst uvanlig. Fant til slutt en på youtube som hadde det likt.

Anonymkode: 7059c...4f0

Når du sier fetisj, blir du liksom seksuelt opphisset av å føle at magen og tarmene er tomme? 

Anonymkode: 591e6...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...