Gå til innhold

Tør aldri ta steget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fordi jeg er redd for å bli såret igjen. Et nytt nederlag. Blir jeg ikke avvist så vil jeg tørre å tro på at jeg kan noe. Blir jeg avvist igjen så blir det enda mer overbevisende at jeg aldri vil mestre noe jeg vil. Verste er at jeg ser ingen grunn til at jeg er dårligere enn andre. Det virker som det bare er bestemt at det er slik det skal være. Men det er ikke overbevisende nok det heller. 
Hva gjør man når man ikke ser en grunn til at man ikke kan? Men omverden vil liksom ikke ha deg.

Jeg er slik at jeg ofte møter mye interesse men så dabber det av. 
Det er alltid så nedtur. Det er ikke det at jeg er ufin, selvopptatt. Men kanskje bare litt mer stille noen ganger. Så skinner det kanskje litt at jeg er ikke så populær. Har ikke 1000 followers på insta osv. Ja, voksne er også sånn. Er ikke overbevist om at det er det. 
men nå er jeg lei av å måtte gi opp ALT jeg vil her i livet.

Ser på at de jeg tidligere omgikk med setter i gang igjen i livet. Jeg står igjen der jeg er og har som vanlig ingen planer...: fordi jeg ser snart ingen vits i å legge planer. Går jo bare galt likevel. 
 

Anonymkode: 8d3c6...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...