Gå til innhold

Finner ikke en tråd jeg startet.


knas

Anbefalte innlegg

Jeg la ut en link til YouTube i kveld på åpent forum, men nå finner jeg den ikke igjen. Er jeg blind, eller har dere slettet den - i så fall hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, knas skrev:

Jeg la ut en link til YouTube i kveld på åpent forum, men nå finner jeg den ikke igjen. Er jeg blind, eller har dere slettet den - i så fall hvorfor? 

den ligger feilpostet på psyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2020 den 23.52, XbellaX skrev:

den ligger feilpostet på psyk

 

På 25.6.2020 den 17.55, Admin skrev:

Som XbellaX sier, den lå på psykiatrisk, jeg har flyttet den til åpent forum for deg :)

Admin

Aha! Takk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 25.6.2020 den 17.55, Admin skrev:

Som XbellaX sier, den lå på psykiatrisk, jeg har flyttet den til åpent forum for deg :)

Det er sannelig godt du rydder opp og følger med oss alle tullingene i blant, som poster feil, som krangler, som bryter regler osv. I blant skinner det igjennom at du blir lei, og det med god grunn synes jeg, særlig av krangling og ufred, men generelt er du en snill admin vi burde vise mer takknemlighet overfor. Når det rapporteres inn noe, virker det som om du har kort "stimulus-respons"-tid - litt i behaviorismens terminologi der.

Håper du har en fin sommer, Admin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...