Jump to content
Gondor

Meldt meg på datingside

Recommended Posts

Gondor
På 3.7.2020 den 18.12, Thebutterfly skrev:

Det er sant. Det beste er å ta det derfra. Se på det som et mulig vennskap / bli kjent / eller kort treff og mer dersom det blir aktuelt. 

Viktig å ikke ta treff og datingen så personlig, men gi det muligheten. Blir det noe mer så er det flott. Men blir det ikke noe mer så går det greit det og/ dvs noe som vil ledsage til noe bedre kanskje. Viktig å tenke på den måten  :).

Viktigste er å prøve. Den som intet prøver intet vinner. Og bedre å ha forsøkt enn å aldri våge å forsøke. Ihvertfall hvis man virkelig ønsker å finne en partner. Man klarer seg uansett alene også. 

Det er sant at man klarer seg fint alene, så jeg trenger ikke å være desperat! Ikke at jeg er det heller. Har fått kontakt med noen; en dust og en som virker mer interessant. Jeg er ikke så veldig gira på dette opplegget nå, men jeg skal følge opp. 

Fortsetter under...

Thebutterfly
På 4.7.2020 den 22.26, Gondor skrev:

Det er sant at man klarer seg fint alene, så jeg trenger ikke å være desperat! Ikke at jeg er det heller. Har fått kontakt med noen; en dust og en som virker mer interessant. Jeg er ikke så veldig gira på dette opplegget nå, men jeg skal følge opp. 

Det er rett. Det er det viktigste å tenke på, dersom du ønsker å forsøke dette. Det å følge opp og finne ut av det. De som virker til å være feil / dust er det bare å glemme.