Gå til innhold

Trenger hjelp med å sette et budsjett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg har betalt husleie, så sitter jeg igjen med 4000kr. 

Jeg har 10 000kr i gjeld som jeg må betale ned. Må også ha mat på bordet. 

Trenger hjelp til å sette opp et budsjett.

Får cirka 9000kr i måneden av nav og når husleie er betalt, så sitter jeg som sagt med bare 4000kr. Har ikke sjans til å få betalt ned gjeldene mine. Trenger hjelp til å sette opp et budsjett. 

Anonymkode: bfd98...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, dolmio skrev:

Kan hjelpe deg senere idag. 
Har du mulighet til å betale 250 kr på lånet?

Prøvde å gjøre en deal med de jeg skylder penger. Spurte om det var mulig, men nei. Fikk frist til mandag. Betales det ikke ned innen mandag, så vil summen øke! Jeg skal prøve å ringe de opp igjen i dag. Håper at jeg får prate med en annen for han jeg pratet med hadde ingen forståelse for min situasjon. 

Anonymkode: bfd98...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å gjøre en deal med de jeg skylder penger. Spurte om det var mulig, men nei. Fikk frist til mandag. Betales det ikke ned innen mandag, så vil summen øke! Jeg skal prøve å ringe de opp igjen i dag. Håper at jeg får prate med en annen for han jeg pratet med hadde ingen forståelse for min situasjon. 

Anonymkode: bfd98...9ab

Har du mulighet til å refinansiere lånet i en annen bank som du kan betale litt hver mnd til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, dolmio skrev:
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å gjøre en deal med de jeg skylder penger. Spurte om det var mulig, men nei. Fikk frist til mandag. Betales det ikke ned innen mandag, så vil summen øke! Jeg skal prøve å ringe de opp igjen i dag. Håper at jeg får prate med en annen for han jeg pratet med hadde ingen forståelse for min situasjon. 

Anonymkode: bfd98...9ab

 

Sitter du med fire tusen utbetalt ettermdu har betalt regninger også? Også 4000 skal bare skal dekke mat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har betalt husleie, så sitter jeg igjen med 4000kr. 

Jeg har 10 000kr i gjeld som jeg må betale ned. Må også ha mat på bordet. 

Trenger hjelp til å sette opp et budsjett.

Får cirka 9000kr i måneden av nav og når husleie er betalt, så sitter jeg som sagt med bare 4000kr. Har ikke sjans til å få betalt ned gjeldene mine. Trenger hjelp til å sette opp et budsjett. 

Anonymkode: bfd98...9ab

Hva annet enn mat og gjeld skal de 4000 dekke. Og hva er minimums innbetaling i måneden?

Anonymkode: fd847...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har betalt husleie, så sitter jeg igjen med 4000kr. 

Jeg har 10 000kr i gjeld som jeg må betale ned. Må også ha mat på bordet. 

Trenger hjelp til å sette opp et budsjett.

Får cirka 9000kr i måneden av nav og når husleie er betalt, så sitter jeg som sagt med bare 4000kr. Har ikke sjans til å få betalt ned gjeldene mine. Trenger hjelp til å sette opp et budsjett. 

Anonymkode: bfd98...9ab

Kan du liste opp alle utgifter du har, sånn som strøm, forsikring, kommunale avgifter, Internett/TV osv - dvs alle andre abonnement etc? Bruk bankutskrift og bruk de fire siste måneder til å finne månedlig kostnad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...