Jump to content
AnonymBruker

Tente mordbrann fikk fengsel.

Recommended Posts

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke sagt. 

Anonymkode: f8e82...587

Husker du ikke at du tente på? Klarer ikke man å huske noe av hva man gjør når man dissosierer? 

Anonymkode: 2a76f...c7a

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker du ikke at du tente på? Klarer ikke man å huske noe av hva man gjør når man dissosierer? 

Anonymkode: 2a76f...c7a

Husker noen glimt fra et hendelsesforløp på ifølge politiet 2 timer. Ingen kan si med sikkerhet om jeg dissosierte eller om hukommelsen min bare er blokkert på grunn av den voldsomme reaksjonen jeg var i, men jeg tror det kan ha vært det som skjedde og det har ikke psykologen avvist heller. Det spiller jo egentlig ingen rolle. Det som skjedde det skjedde. Dessverre. 

dolmio
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker noen glimt fra et hendelsesforløp på ifølge politiet 2 timer. Ingen kan si med sikkerhet om jeg dissosierte eller om hukommelsen min bare er blokkert på grunn av den voldsomme reaksjonen jeg var i, men jeg tror det kan ha vært det som skjedde og det har ikke psykologen avvist heller. Det spiller jo egentlig ingen rolle. Det som skjedde det skjedde. Dessverre. 

Håper du får den hjelpen du trenger. Jeg ønsker deg lykke til videre. 

Janus30
På 14.7.2020 den 13.54, Grendel skrev:

Empatien min strekker seg ganske langt, men holdningen "Se hva dere fikk meg til å gjøre!" er helt uspiselig.

Tiltredes. Gode mennesker utfører ikke utallige onde handlinger mot uskyldige mens de gjemmer seg bak klisjéunnskyldningen "Det er et desperat rop om hjelp".