Gå til innhold

Gravid av Angrepille når jeg har p-stav?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er en jente på 18 år. For over 1 uke siden hadde jeg ubeskyttet sex med en ny partner. Etterpå fikk jeg litt panikk og tok en ellaone angrepille. Men jeg har p stav og visste jo egentlig at det er beskyttende nok, men tenkte å være på den sikre siden. Tenkte meg virkelig ikke om og burde skjekket opp i dette før eg tok den. Nå noen dager senere leste jeg på nettet at ellaOne ødelegger effekten av p staven. Jeg skjønte ikke helt om det betydde at jeg kan bli gravid nå i etterkant om jeg har ubeskyttet sex igjen eller om jeg allerede kan ha blitt gravid. Jeg sendte derfor melding til Sex og samfunn og spurte om dette. Jeg fikk til svar at jeg kan bli gravid siden spermen kan leve i skjeden i 7 dager så jeg kan bli befruktet nå etter jeg tok angrepillen. Er det noen som har hørt om noen som har blitt gravid pga dette her. Eller tror dere det er liten sannsynelighet for at det kan skje?

Anonymkode: 359dc...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...