Gå til innhold

Du som har klart å gå ned i vekt: hva er ditt beste tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trenger litt motivasjon. Er to uker "in", og har vært veldig flink, men likevel ikke gått ned i vekt. Heller ikke opp, så det er flott. 
Kanskje det er litt motivasjon å hente hos dere som har lykkes. Har du noen personlige tips? :) Ha en strålende dag!

Anonymkode: a07a9...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger litt motivasjon. Er to uker "in", og har vært veldig flink, men likevel ikke gått ned i vekt. Heller ikke opp, så det er flott. 
Kanskje det er litt motivasjon å hente hos dere som har lykkes. Har du noen personlige tips? :) Ha en strålende dag!

Anonymkode: a07a9...315

Spise lite og ofte. 

Anonymkode: e9e88...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Spise lite og ofte. 

Anonymkode: e9e88...170

Det tror jeg faktisk er riktig. Å spise lite og sjeldent  eller ingenting i løpet av en dag setter bare kroppen på sparebluss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte periodisk faste. Skippet frokost, dagens første måltid kl 12 og siste kl 2030. Tre måltider totalt pluss fysisk aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 22.7.2020 den 12.59, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger litt motivasjon. Er to uker "in", og har vært veldig flink, men likevel ikke gått ned i vekt. Heller ikke opp, så det er flott. 
Kanskje det er litt motivasjon å hente hos dere som har lykkes. Har du noen personlige tips? :) Ha en strålende dag!

Anonymkode: a07a9...315

Det kommer vel ikke som noen bombe at det først og fremst er kostholdet som må endres ? Mager mat. Mye salater, grønnsaker, ren mat. Kylling fisk, svinekoteletter. Magert pålegg. Knekkebrød i steden for brød. Ikke smør på. Drikk vann, skummet melk eller brus uten kalorier. Nei til øl, vin og juice og saft med sukker. Ikke potetgull, is eller godteri. Hvis du skal spise youghurt, velg yoplait. 

Trening hjelper, men bare litt når det gjelder vekt. 

Jeg har lagt på meg 2 kilo i sommerferien til tross for mange og lange toppturer. Dette pga kostholdet ( muligens også litt pga av større lårmuskler ) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...