Gå til innhold

Uvel i magen, svette i baken og på føttene.


AJP

Anbefalte innlegg

Sliter med at jeg tidvis kjenner meg uvel i magen, løs avføring, men ikke diare, og at jeg svetter mye i baken og kjenner meg svett på føttene.  Det er liksom bare de to stedene det er mye svette også, ikke andre steder der jeg svetter når jeg f.eks. trener. Hva kan dette skyldes? Noen som har vært borte i noe lignende? Det med svettingen er plagsomt fordi det er så ubehagelig å bli våt i underbuksa og det noen ganger er så ille at det synes utenpå buksa. (Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det heller, skal jeg skifte klær eller bare la det være.) Har tatt mange prøver, ikke funnet noen infeksjon. Legen mente at det måtte være en eller annen intoleranse for noe jeg spiser, men klarer ikke å finne ut hva. Dette skjer også i perioder, så blir det bedre noen uker også dukker det opp igjen noen uker uten at jeg kan si at jeg har endret kostholdet noe særlig. Noen her som har lignende erfaringer og funnet en løsning? Skjønner at jeg kan bli uvel i magen, men svettingen skjønner jeg ikke årsaken til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...