Gå til innhold

Forslag til ny regel på forumet


ISW

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg synes det bør være et krav når noen poster en link, bør det gis en kort beskrivelse av hva linken gjelder. Innlegg som bare inneholder en link bør slettes. 
 

Dette av hensyn til at man bør vite at dette er noe som legitimt hører med i diskusjonen og ikke er et resultat av at brukeren har blitt hacket, etc. eller poster spam, virus, eller lignende. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, ISW skrev:

Hei.

Jeg synes det bør være et krav når noen poster en link, bør det gis en kort beskrivelse av hva linken gjelder. Innlegg som bare inneholder en link bør slettes. 
 

Dette av hensyn til at man bør vite at dette er noe som legitimt hører med i diskusjonen og ikke er et resultat av at brukeren har blitt hacket, etc. eller poster spam, virus, eller lignende. 
 

 

Ja, noen ganger postes det en YouTube video som ofte er en time lang. Det er i og for seg greit nok, men i en diskusjon bør man skrive noen setninger som oppsummerer hovedpoengene i videoen. Det bør være mulig, uansett hvor kompleks saken er. Man kan ikke forvente at folk setter av så mye tid, og spesielt ikke uten å vite hva det går ut på.

(Det er ikke sikkert man trenger en regel, men nå har jeg sagt min mening.)

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...