Jump to content
Sign in to follow this  
ISW

Forslag til ny regel på forumet

Recommended Posts

ISW

Hei.

Jeg synes det bør være et krav når noen poster en link, bør det gis en kort beskrivelse av hva linken gjelder. Innlegg som bare inneholder en link bør slettes. 

Dette av hensyn til at man bør vite at dette er noe som legitimt hører med i diskusjonen og ikke er et resultat av at brukeren har blitt hacket, etc. eller poster spam, virus, eller lignende. 

Fortsetter under...

Admin

Heisann, kan ikke huske at vi har hatt mye problemer med det, men vi skal ta det opp til vurdering.

Admin

Grendel
Posted (edited)
2 timer siden, ISW skrev:

Hei.

Jeg synes det bør være et krav når noen poster en link, bør det gis en kort beskrivelse av hva linken gjelder. Innlegg som bare inneholder en link bør slettes. 

Dette av hensyn til at man bør vite at dette er noe som legitimt hører med i diskusjonen og ikke er et resultat av at brukeren har blitt hacket, etc. eller poster spam, virus, eller lignende. 

Ja, noen ganger postes det en YouTube video som ofte er en time lang. Det er i og for seg greit nok, men i en diskusjon bør man skrive noen setninger som oppsummerer hovedpoengene i videoen. Det bør være mulig, uansett hvor kompleks saken er. Man kan ikke forvente at folk setter av så mye tid, og spesielt ikke uten å vite hva det går ut på.

(Det er ikke sikkert man trenger en regel, men nå har jeg sagt min mening.)

Edited by Grendel