Gå til innhold

Koser du deg over de som er så dumme å røyker og snuser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Koser du deg gløgg ihjel over folk som er så dumme at de bruker flere 1000 og 10.000vis av kroner årlig på røyk og snus som gir de kols og kreft om noen år?

Tenker du at det er bra å bli kvitt de dumme folka slik at det etterhvert gjennlm evolusjonens løp vil bli færre dumme folk i verden?

Anonymkode: 36fed...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hvilken glede jeg skulle ha av at andre røyker og snuser, belaster helsebudsjetter og og kanskje lever litt kortere. Er bare glad jeg for lengst har sluttet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Nei,  jeg synes synd på folk som røyker/snuser. Jeg verken koser meg med det, ser ned på eller fordømmer. Er lettet over at jeg klarte å slutte med det for mange år side, n for nikotin avhengighet er herk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koser du deg gløgg ihjel over folk som er så dumme at de bruker flere 1000 og 10.000vis av kroner årlig på røyk og snus som gir de kols og kreft om noen år?

Tenker du at det er bra å bli kvitt de dumme folka slik at det etterhvert gjennlm evolusjonens løp vil bli færre dumme folk i verden?

Anonymkode: 36fed...7ed

Røyk og snus er et personlig valg. Er verre med de som voldtar, dreper andre folk og mishandler dyr. Kanskje du bør gå litt ut av din trygge boble og se den virkelige verden. Det finnes verre ting enn at folk røyker og snuser. 

Anonymkode: 77e72...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Hvis folk absolutt må røyke eller snuse, så må de ta hensyn til adre. Jeg har røykt selv, men jeg var virkelig aldri noe stolt av det. Røyken blir jo etter hvert mer noe man må ha enn noe man koser seg med. Nå synes jeg røyk lukter ekkelt. Hvorfor skulle man ha lyst til å kose seg på vegne av noen som ødelegger både for seg selv og de som tilfeldigvis røyker passivt? Hvis man gjør det, vil jeg si at man mildt sagt ikke er helt god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...