Gå til innhold

Ny filmtråd


Thebutterfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, Thebutterfly skrev:

 

Har dere anbefalinger?  :)

Med stor skepsis så jeg denne med en venninne, og den var utrolig morsom :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
På 3.8.2020 den 11.31, stjernestøv skrev:

Ja var greie nok de :) 

Bra film fra sann historie. Handler om en ung jente som blir forelsket i en eldre mann. Han ønsker ikke å være kjærester, men er kun interessert i sex. Forelskelsen utvikler seg desverre til en besettelse for henne . Og hun utvikler spiseforstyrrelser og får problemer. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.8.2020 den 10.01, Thebutterfly skrev:

 

Har dere anbefalinger?  :)

Den filmen så bare helt forferdelig dårlig ut😅 Amerikanere som prøver å gjøre narr av europeere og Eurovision? Funker det? Liker jo Will Ferrell da. Så kanskje det kan funke. Men hva vil du sammenligne humoren med. Hvilke filmer, evt serier? Det kan jo gi en pekepinn. Takk for tipset uansett:)

Anonymkode: fb866...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
På 3.8.2020 den 11.31, stjernestøv skrev:

Ja var greie nok de :) 

 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den filmen så bare helt forferdelig dårlig ut😅 Amerikanere som prøver å gjøre narr av europeere og Eurovision? Funker det? Liker jo Will Ferrell da. Så kanskje det kan funke. Men hva vil du sammenligne humoren med. Hvilke filmer, evt serier? Det kan jo gi en pekepinn. Takk for tipset uansett:)

Anonymkode: fb866...3e8

Den var morsom. Utrolig at amerikanere har klart å lage den. Trodde den var dårlig på forhånd, men den var morsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den filmen så bare helt forferdelig dårlig ut😅 Amerikanere som prøver å gjøre narr av europeere og Eurovision? Funker det? Liker jo Will Ferrell da. Så kanskje det kan funke. Men hva vil du sammenligne humoren med. Hvilke filmer, evt serier? Det kan jo gi en pekepinn. Takk for tipset uansett:)

Anonymkode: fb866...3e8

 

23 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Den var morsom. Utrolig at amerikanere har klart å lage den. Trodde den var dårlig på forhånd, men den var morsom. 

Den dro det parodiske ved Eurovision helt ut, med tydelig kjennskap til hva Eurovision er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, Thebutterfly skrev:

Bra film fra sann historie. Handler om en ung jente som blir forelsket i en eldre mann. Han ønsker ikke å være kjærester, men er kun interessert i sex. Forelskelsen utvikler seg desverre til en besettelse for henne . Og hun utvikler spiseforstyrrelser og får problemer. 

Ok. Sikkert bra, men syns det er tungt å se ikke engelske filmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
På 5.8.2020 den 10.31, stjernestøv skrev:

Ok. Sikkert bra, men syns det er tungt å se ikke engelske filmer. 

Ja, vanligvis synes jeg det. Men denne filmen minnet meg selv mye om mine tidligere helt absurde forelskelser,  og dermed så klarte jeg å følge med.  :) . Veldig lett film å følge med på,  synes jeg.  Men jeg var skeptisk til å begynne med grunnet språket. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
På 5.8.2020 den 8.57, Ekstra skrev:

 

Den dro det parodiske ved Eurovision helt ut, med tydelig kjennskap til hva Eurovision er. 

hehe det var det som jeg synes var morsomt med filmen ;) De dro det helt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...