Gå til innhold

Spiser du fortsatt kioskmat og på restaurant/kafe og slikt?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du så god råd?

Anonymkode: 8ff7a...3ab

Hvordan får du det ut at de som spiser på Mcdonalds har god råd?

Anonymkode: 5b128...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du så god råd?

Anonymkode: 8ff7a...3ab

Nei men unner meg en burger for ca 25 kr en gang i blant  :). Det er ikke all verdens stort beløp  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du det ut at de som spiser på Mcdonalds har god råd?

Anonymkode: 5b128...adb

Maks 25 kr for burger er ikke så dyrt nei. :) . Må ikke være en riking for å kjøpe det.  Er noe helt annet med dyrere restauranter som fridays/ peppes/ isuchi / egon osv . Der er det langt dyrere enn prislapp på maks 25.  ;). Der er en grunn for at jeg velger mac donalds fremfor andre resturanter.  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du det ut at de som spiser på Mcdonalds har god råd?

Anonymkode: 5b128...adb

Er du alltid like blid?

Anonymkode: 8ff7a...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig sjeldent jeg spiser ute, men har vel gjort det to ganger siden mars. En gang på indisk og en gang på Burger King. Eller jo jeg spiste fiskesuppe på uterestaurant for noen uker siden. Uansett. Så lenge det ikke er stor smitte så har jeg ingen kvaler med det, men for meg er det ikke et stort offer å droppe noe jeg ikke gjør spesielt ofte uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, spiser ute i mellom, selvfølgelig med alt av forholdsregler. Bestiller også take-away i mellom. Kioskmat spiser jeg ikke, bortsett fra en sjelden gang på bensinstasjon. Tror egentig ikke jeg har gjort det under korona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...