Gå til innhold

Blødning etter samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at jeg hadde fått mensen forleden. Jeg hadde hatt sex med kjæresten. Fikk en blødning etter det, men den stoppet fort. Varte under en dag. 

Jeg begynte å tenke kreft med en gang. Det er jo typisk meg. Men husker at jeg opplevde blødning for mange år siden etter sex også. Da sa legen at jeg hadde nok fått en rift eller at et blodkar hadde sprukket.  Ingenting galt ble funnet.  

Det er 2 år siden celleprøve. Er det 3 år mellom hver gang man egentlig skal ta den? 

Ville du ha avventet og sett om blødninger gjentar seg før du oppsøker legen om det? 

Har lært meg at jeg må slutte å bruke mye tid på å tenke det verste. Og heller finne frem til fornuftig konklusjoner . Blitt flinkere med det. 

Anonymkode: 1730c...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du ha avventet og sett om blødninger gjentar seg før du oppsøker legen om det

Ja, det ville jeg ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er 2 år siden celleprøve. Er det 3 år mellom hver gang man egentlig skal ta den? 

Ville du ha avventet og sett om blødninger gjentar seg før du oppsøker legen om det? 

Anonymkode: 1730c...48a

Ja, celleprøve tas hvert 3. år. Og ja, jeg ville avventet blødningen, hadde ikke kontaktet lege med mindre det gjentar seg ofte og blødningene er store. Hvor gammel er du? Om du nærmer deg overgangsalder er det meste normalt for å si det sånn... Bortsett fra store og/eller veldig smertefulle og/eller langvarige blødninger, det skal man alltid ta alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du ha avventet og sett om blødninger gjentar seg før du oppsøker legen om det? 

Ja, men hadde dette skjedd gjentatte ganger ville jeg tatt en tur til legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...