Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Er det vanlig å få bivirkninger måneder og år etter oppstart?

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg har de siste ukene vært plaget av leddsmerter, skuldrene spesielt og det gjør skikkelig vondt. Det kommer og går. Det skal ikke mye feilbruk av armene til for å starte enn ny vondt. Jeg tror ikke jeg har gikt, fordi vel, det er ikke hovent eller rødt. Armene ser normale ut men verker som fy, når de har vært litt belastet.

 

Jeg går på flere medisiner som kan gi bivirkninger i form av leddsmerter, ramipril og lipitor. Jeg har gått på ramipril i 10mnd og lipitor i 7 år. Jeg kunne forsøke å ta en pause fra lipitor da jeg har lave kolesterolverdier nå.  Kan dette skyldes disse medisinene eller får man ikke plutselig bivirkninger så lenge etter?

Anonymkode: da3ee...5f5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...