Gå til innhold

Har du hatt nærkontakt med kjendiser?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Bare for å sløve litt her hjemmefra fredagskvelden:

Har du reist sammen med, spist middag med eller hatt annen nærkontakt med kjendiser?

Jeg har sittet i samme bil med både Lars Sponheim og Odd Einar Dørum (2 ulike ganger). Jeg gledet meg til å prate ned dem, men de var temmelig tause 😄 Har også spist middag med Guro Fjellanger en gang. Har også snakket med Arild Hermstad noen ganger (ikke politisk arena). Jeg spiste også middag med han som var KrF- ordfører i Bergen for 10-15 år siden, men han var vel mer lokalpolitikere. Husker ikke navnet...

Av andre kjendiser er det heller tynt, utover lokale folk. Tror jeg.  Hm, tror egentlig jeg tenkte på et par til da jeg begynte å skrive 😄

Dere da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, påskelilje skrev:

 Dere da? 

Jeg truffet og fått klem av alle tre i Bee Gees, bak scenen i Brussel i 1991. 😁 Og jeg har sittet på fanget til Jon Østeng Hov, det er vel 4-5 år siden. Stas! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg truffet og fått klem av alle tre i Bee Gees, bak scenen i Brussel i 1991. 😁 Og jeg har sittet på fanget til Jon Østeng Hov, det er vel 4-5 år siden. Stas! 

Haha - jeg måtte google begge deler 😄 Han fotografen har jeg nå hørt om, men den gruppa sa meg ingen ting... Jeg er elendig på grupper/sangere!

Men så gøy da!

Jeg kom på en kjent skuespiller jeg og noen venninner traff utenfor en pub her i byen for noen år siden... hm... jo, Ingar Helge Gimle, var det. Vi var litt starstruck da 😄 

Jeg har faktisk stått to meter fra kronprinsparet i ca 10 minutter en gang. Og en annen gang stod jeg i kø bak Ari Behn (så hvilke parfymer han hadde kjøpt i tax-freen) 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, påskelilje skrev:

Haha - jeg måtte google begge deler 😄 Han fotografen har jeg nå hørt om, men den gruppa sa meg ingen ting... Jeg er elendig på grupper/sangere!😄 

Men du har sett eller i alle fall hørt om filmene Saturday Night Fever og Staying alive? De skrev jo filmmusikken der og det var da de hadde den aller største suksessen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo og jobber i sentrum og ser kjendiser omtrent hver dag, i hvertfall hver uke.  Nærkontakt er jo sjeldnere, men har noen i den større omgangskretsen, uten at jeg har tenkt å flashe navn 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte spist middag med, men Bjørn Eidsvåg satt da ved nabobordet på Mother India for noen år siden. Og så har jeg vært på samme fest som Sturla Berg-Johansen. Vekslet noen ord. 

Jeg har ellers samme for- og etternavn som en kvinnelig kjendis, og får titt og ofte telefonoppringninger og SMS fra håpefulle fans. Kunne klart meg godt uten det🙄

Anonymkode: 58b73...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har hatt en kjendis hjemme hos meg på middag flere ganger og jeg har vært på middag hos henne. 

Det startet med at våre barn gikk i samme klasse og ble bestiser.Vi ble kjent gjennom ungene og ble omgangsvenner.  Dette var i tiden før jeg ble skilt og vi har ikke kontakt lenger nå, annet enn på facebook. 

Utenom dette har jeg hentet barna mine hjemme hos flere kjendiser faktisk :) Det bodde mange kjendiser der jeg bodde før og ettersom jeg har 3 barn, kom jeg naturlig nok i kontakt med noen av dem gjennom barna.

Jeg nevner ikke navn på noen av dem. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har hatt en kjendis hjemme hos meg på middag flere ganger og jeg har vært på middag hos henne. 

Det startet med at våre barn gikk i samme klasse og ble bestiser.Vi ble kjent gjennom ungene og ble omgangsvenner.  Dette var i tiden før jeg ble skilt og vi har ikke kontakt lenger nå, annet enn på facebook. 

Utenom dette har jeg hentet barna mine hjemme hos flere kjendiser faktisk :) Det bodde mange kjendiser der jeg bodde før og ettersom jeg har 3 barn, kom jeg naturlig nok i kontakt med noen av dem gjennom barna.

Jeg nevner ikke navn på noen av dem. 

 

 

Oj, jeg glemte å nevne at jeg har hatt sex med en kjendis hele 3 ganger ( samme fyr altså) 

Slå den du !😂

Må legge til at dette var mellom min x-mann og min nåværende samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Oj, jeg glemte å nevne at jeg har hatt sex med en kjendis hele 3 ganger ( samme fyr altså) 

Slå den du !😂

Må legge til at dette var mellom min x-mann og min nåværende samboer.

Ok. Nå fikk du meg faktisk til å droppe innlegget mitt. Jeg har ingen ting å stille opp med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Grendel skrev:

Ok. Nå fikk du meg faktisk til å droppe innlegget mitt. Jeg har ingen ting å stille opp med. 

 

Ha ha, jeg hadde faktisk nesten glemt det :)

En kjempekjekk fyr utseendemessig. Jeg ble litt forelsket, men magefølelsen jeg fikk sa meg at jeg skulle la dette skli stille over. Skal ikke gå i detaljer på det. 

Er glad for at jeg endte opp med han jeg har i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med Dan Børge Akerø, Arne Scheie, Hege Schøyen, Eyvind Skeie, Johan Golden og Per Husby. Men det er nok jeg som husker det best av oss 😉

Jeg har også vært på samme fly som Åse & Børt-Erik Thoresen, Aksel Hennie, Else Kåss Furuseth og Tarik Elyounoussi. Bortsett fra de to første var dette selvsagt ikke ikke det samme flyet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Bare for å sløve litt her hjemmefra fredagskvelden:

Har du reist sammen med, spist middag med eller hatt annen nærkontakt med kjendiser?

Jeg har sittet i samme bil med både Lars Sponheim og Odd Einar Dørum (2 ulike ganger). Jeg gledet meg til å prate ned dem, men de var temmelig tause 😄 Har også spist middag med Guro Fjellanger en gang. Har også snakket med Arild Hermstad noen ganger (ikke politisk arena). Jeg spiste også middag med han som var KrF- ordfører i Bergen for 10-15 år siden, men han var vel mer lokalpolitikere. Husker ikke navnet...

Av andre kjendiser er det heller tynt, utover lokale folk. Tror jeg.  Hm, tror egentlig jeg tenkte på et par til da jeg begynte å skrive 😄

Dere da? 

Hvem er de? 

Anonymkode: 54087...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på noe som nesten matcher @Nicklusheletida hvis man tøyer begrepene veldig:

Jeg har fått fotmassasje av ei som er bittelitt kjendis-idrettsdame. (I følge Jules i Pulp Fiction teller fotmassasje, men hvis noen spør om jeg har vært utro teller det ikke) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Grendel skrev:

Jeg kom på noe som nesten matcher @Nicklusheletida hvis man tøyer begrepene veldig:

Jeg har fått fotmassasje av ei som er bittelitt kjendis-idrettsdame. (I følge Jules i Pulp Fiction teller fotmassasje, men hvis noen spør om jeg har vært utro teller det ikke) 

Se der ja 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det blir litt voldsomt mye fra meg i denne tråden nå, men jeg må nesten fortelle om Jan Teigen, en herlig og folkelig fyr som blir dypt savnet.

Da jeg var lita og jeg og mine søsken satt i baksetet i bil ombord på ei ferge, ser vi Jan Teigen på ferga. Min lillebror åpner bilvinduet stikker hodet ut og synger mil etter mil for full hals. Jan Teigen snur seg mot oss, kommer bort til bilen vår og blir stående og prate lenge med oss.

En del år senere : Min datter og hennes venner skulle i en sånn familiedag der vi bor opptre på en slags lokal "idolkonkuranse" for barna i strøket vi bodde. En av fordrene hadde sydd kostymer, laget parykker til dem osv. I dommerpanelet satt blant annet Jan Teigen. Da våre barn hadde opptrådt, spratt Jan Teigen opp vilt begeistret og spurte barna om de ville være oppvarmingsband for Prima Vera som skulle ha konsert noen uker senere.

Vi trodde ikke våre egne ører. Mente han det eller tullet han. ? Det viste seg at han mente det.

Det ble en del morro ut at dette i tiden som fulgte. En av foredrene mente at nå måtte barna selvfølgelig ha en turnebuss 😀, så han ordnet med det osv. Husker ikke hvordan han fikk tak i det, men tror han hadde en gammel forkevognbuss. Ei artig tid ble dette. Dette var tross alt bare vanlige musikkskolekorpsbarn som ble kjent i korpset, mens vi foreldre var i styret. Barna hadde dradd det litt videre. De var 2 gutter og 2 jenter 🙂

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Oj, jeg glemte å nevne at jeg har hatt sex med en kjendis hele 3 ganger ( samme fyr altså) 

Slå den du !😂

Må legge til at dette var mellom min x-mann og min nåværende samboer.

Jaja, jeg kan jo si at mannen min er en kjent fagperson innen sitt fagfelt, så de som er i det miljøet vil kanskje si at han er litt kjendis 😄😄😄

Men hvis vi ser bort fra det, har jeg ingenting å stille opp med... Jeg gikk forresten i klasse med ei som var skuespiller noen år (hovedrolle i 1 spillefilm, birolle i en milelang serie og Farmendeltaker for ikke så lenge siden). Vi var både bestevenner og fiender  på ungdomsskolen... 😮😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det blir litt voldsomt mye fra meg i denne tråden nå, men jeg må nesten fortelle om Jan Teigen, en herlig og folkelig fyr som blir dypt savnet.

Da jeg var lita og jeg og mine søsken satt i baksetet i bil ombord på ei ferge, ser vi Jan Teigen på ferga. Min lillebror åpner bilvinduet stikker hodet ut og synger mil etter mil for full hals. Jan Teigen snur seg mot oss, kommer bort til bilen vår og blir stående og prate lenge med oss.

En del år senere : Min datter og hennes venner skulle i en sånn familiedag der vi bor opptre på en slags lokal "idolkonkuranse" for barna i strøket vi bodde. En av fordrene hadde sydd kostymer, laget parykker til dem osv. I dommerpanelet satt blant annet Jan Teigen. Da våre barn hadde opptrådt, spratt Jan Teigen opp vilt begeistret og spurte barna om de ville være oppvarmingsband for Prima Vera som skulle ha konsert noen uker senere.

Vi trodde ikke våre egne ører. Mente han det eller tullet han. ? Det viste seg at han mente det.

Det ble en del morro ut at dette i tiden som fulgte. En av foredrene mente at nå måtte barna selvfølgelig ha en turnebuss 😀, så han ordnet med det osv. Husker ikke hvordan han fikk tak i det, men tror han hadde en gammel forkevognbuss. Ei artig tid ble dette. Dette var tross alt bare vanlige musikkskolekorpsbarn som ble kjent i korpset, mens vi foreldre var i styret. Barna hadde dradd det litt videre. De var 2 gutter og 2 jenter 🙂

Så spennende for både voksne og barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...