Gå til innhold

Har du hatt nærkontakt med kjendiser?


påskelilje

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke direkte spist middag med, men Bjørn Eidsvåg satt da ved nabobordet på Mother India for noen år siden. Og så har jeg vært på samme fest som Sturla Berg-Johansen. Vekslet noen ord. 

Jeg har ellers samme for- og etternavn som en kvinnelig kjendis, og får titt og ofte telefonoppringninger og SMS fra håpefulle fans. Kunne klart meg godt uten det🙄

Anonymkode: 58b73...e05

Oi, det må jo være litt slitsomt, ja! 😮😮😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk rett på Åge Aleksandersen i en Domus butikk på Innbygda i Trysil i midten av 80tallet, da han var som mest kjent. VI kræsja i hverandre. Han sa ingen ting. Ikke jeg heller. Jeg var bare en liten gutt da. Jeg vet han var der på spillejobb, for det hang plakater i gata.

 

\

Anonymkode: 2ad58...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en liten prat/small-talk med Christian Borch på nærbutikken, og tatt selfie med Erik Myggen Mykland og Øyvind Blunck. Det innebar litt kommunikasjon. Ellers så jeg mange da jeg studerte i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Bare for å sløve litt her hjemmefra fredagskvelden:

Har du reist sammen med, spist middag med eller hatt annen nærkontakt med kjendiser?

Jeg har sittet i samme bil med både Lars Sponheim og Odd Einar Dørum (2 ulike ganger). Jeg gledet meg til å prate ned dem, men de var temmelig tause 😄 Har også spist middag med Guro Fjellanger en gang. Har også snakket med Arild Hermstad noen ganger (ikke politisk arena). Jeg spiste også middag med han som var KrF- ordfører i Bergen for 10-15 år siden, men han var vel mer lokalpolitikere. Husker ikke navnet...

Av andre kjendiser er det heller tynt, utover lokale folk. Tror jeg.  Hm, tror egentlig jeg tenkte på et par til da jeg begynte å skrive 😄

Dere da? 

Traff Jørn Hoel på en resturan i min ungdom, jeg og andre fnisete jenter :D Vi fikk autografen, husker han sa med sin rustne stemme "Ka vil dokker ha"? Ellers var vi en gjeng som bråkte fælt utenfor en teaterbåt som var her, vi var unge da og. Da fikk vi komme inn å se på mot å være stille hehe :D Husker ikke hva skuespillerene het men har sett dem igjen på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 1.00, stjernestøv skrev:

Traff Jørn Hoel på en resturan i min ungdom, jeg og andre fnisete jenter :D Vi fikk autografen, husker han sa med sin rustne stemme "Ka vil dokker ha"? Ellers var vi en gjeng som bråkte fælt utenfor en teaterbåt som var her, vi var unge da og. Da fikk vi komme inn å se på mot å være stille hehe :D Husker ikke hva skuespillerene het men har sett dem igjen på tv. 

Jeg kjente mange kjendiser før og har selv hatt en slags kjendisstatus.  Jeg har hatt et forhold til en som var kjent i mange land og vi hadde sex mer enn tre ganger😄.

Det er så lenge siden jeg var ungdom at jeg husker ikke hvem jeg møtte da, og jeg husker ikke hvem jeg har sett tilfeldig på gata og tilfeldigvis vært i nærheten av.  Jeg kunne ha tenkt meg å møte ekteparet Obama av de som er i live nå.  Ellers kunne jeg tenkt meg John Lennon, Nelson Mandela, Yasser Arafat, Princesse Diana og Mor Teresa.

 

Anonymkode: 21f64...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente mange kjendiser før og har selv hatt en slags kjendisstatus.  Jeg har hatt et forhold til en som var kjent i mange land og vi hadde sex mer enn tre ganger😄.

Det er så lenge siden jeg var ungdom at jeg husker ikke hvem jeg møtte da, og jeg husker ikke hvem jeg har sett tilfeldig på gata og tilfeldigvis vært i nærheten av.  Jeg kunne ha tenkt meg å møte ekteparet Obama av de som er i live nå.  Ellers kunne jeg tenkt meg John Lennon, Nelson Mandela, Yasser Arafat, Princesse Diana og Mor Teresa.

 

Anonymkode: 21f64...e6d

Ok. Kult det da :D 

Har vel sett noe tilfeldig på gata jeg og. Kunne tenkt meg å møte Oprah :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kræsjet med Jan Fredrik Karlsen. Løp ut av butikk, og møtte en som kom løpende fra rundt en sving. Jeg så det ikke, men ei venninne sa det 😛 
Har sittet ved siden av Øyvind Blund på trikken. Jeg så det ikke, og kan ikke så mange navn på alle norske kjendiser.. men mamma er mester i å gjenkjenne ansikter , hun sa det til meg etterpå. 

Har vært på samme fest som hun som spiller Runa Jørgensen i Hotel Cæsar. 

Rolf Kristian Larsen (mannen som elsket Yngve bl.a) har jeg snakket med da vi har noen felles kjente. 

Har sett Håvard Bakke på Aker Brygge. 
 

 

 

 

Anonymkode: 206ce...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet ved siden av Gro Harlem Brundtland på et fly en gang, på hver vår side ut mot midtgangen. Jeg reiste sammen med noen som trengte assistanse, og dermed satt jeg på fremste rad. Gro var fornøyd med første rad på et helt vanlig rutefly, hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket håret til Tommy Steine. Det var på jobb, så ingenting spennende rundt det. Før jeg ble elektriker altså 😅 Så har jeg vel sett en og annen kjendis. Jeg har jo jobbet i Oslo endel år. Men har ikke hatt nærkontakt med noen, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2020 den 21.24, påskelilje skrev:

Bare for å sløve litt her hjemmefra fredagskvelden:

Har du reist sammen med, spist middag med eller hatt annen nærkontakt med kjendiser?

Jeg har sittet i samme bil med både Lars Sponheim og Odd Einar Dørum (2 ulike ganger). Jeg gledet meg til å prate ned dem, men de var temmelig tause 😄 Har også spist middag med Guro Fjellanger en gang. Har også snakket med Arild Hermstad noen ganger (ikke politisk arena). Jeg spiste også middag med han som var KrF- ordfører i Bergen for 10-15 år siden, men han var vel mer lokalpolitikere. Husker ikke navnet...

Av andre kjendiser er det heller tynt, utover lokale folk. Tror jeg.  Hm, tror egentlig jeg tenkte på et par til da jeg begynte å skrive 😄

Dere da? 

Hei

Jeg har jobbet med Julia Roberts  og Mor Theresa med mange flere verdens kjendiser.

det fine når vi møttes og jobbet sammen var at det var ikke noe fokus, tanke om at de var kjendiser. Den eneste jeg var forberedt på at det var spesielt jeg jobbet med var Mor Teresa, men alle de andre Hollywood kjendisene var det andre som informerte meg om. Sikkert litt fordi jeg er ansiktsblind.

julia Roberts husker jeg vel å merke,  jeg tror fordi hun er usedvanlig vakker og har en flott utstråling, sett henne i såpass mange filmer også, det hjelper, som sammenfaller med hennes indre vakkerhet/kjærlighet, det var i hvert fall en god følelse å jobbe med henne. Hun har et godt hjerte.
 

jeg ble bare forundret over at hun spilte en film som heter pritty woman , men etter at jeg ble kjent med henne, kunne jeg forstå det, hun er uhøytidelig og svært jordnær og ærlig. Så åpen om sine egne erfaringer at man forstår at hun er så trygg i seg selv.

så ja min kjendisliste er veldig lang:-) takker være at stort sett andre informerte meg om hvem jeg jobbet med da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Trine skrev:

Jeg har vasket håret til Tommy Steine. Det var på jobb, så ingenting spennende rundt det. Før jeg ble elektriker altså 😅 Så har jeg vel sett en og annen kjendis. Jeg har jo jobbet i Oslo endel år. Men har ikke hatt nærkontakt med noen, tror jeg. 

Aldri hørt om Tommy steine:-(

uff, orker ikke Google heller,

men jeg har jobbet med veldig mange verdens kjendiser da, kan ikke lage noe liste fort, for stadig var alt fra prinsesse Diana, til julia Roberts innom.

jeg tenkte ikke noe over det, kanskje ikke før nå...

for nå skjønner jeg hvor mange kjendiser jeg jobbet med... det er jo rart.

men men, bare noen få orket jeg opprettholde kontakt med, jeg har ikke så mye sosial-type-energi, det viktigste er jo at jeg har utbytte av sosial kontakt. Og for det meste blir jeg sliten.

men jeg har kontakt med de som ikke tar kontakt for ofte, da blir det liksom gjennomførbart om du skjønner hva jeg mener

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Madelenemie skrev:

Aldri hørt om Tommy steine:-(

uff, orker ikke Google heller,

men jeg har jobbet med veldig mange verdens kjendiser da, kan ikke lage noe liste fort, for stadig var alt fra prinsesse Diana, til julia Roberts innom.

jeg tenkte ikke noe over det, kanskje ikke før nå...

for nå skjønner jeg hvor mange kjendiser jeg jobbet med... det er jo rart.

men men, bare noen få orket jeg opprettholde kontakt med, jeg har ikke så mye sosial-type-energi, det viktigste er jo at jeg har utbytte av sosial kontakt. Og for det meste blir jeg sliten.

men jeg har kontakt med de som ikke tar kontakt for ofte, da blir det liksom gjennomførbart om du skjønner hva jeg mener

 

Han er ikke noe å kjenne til heller. Han var med i "bot og bedring" for mange mange år siden. Og etter det har han vel vært komiker. 

Hva er det du har jobbet med/som? 

Skjønner godt hva du mener med at det er mer gjennomførbart å ha kontakt med de som ikke kontakter så ofte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei

Jeg har jobbet med Julia Roberts  og Mor Theresa med mange flere verdens kjendiser.

det fine når vi møttes og jobbet sammen var at det var ikke noe fokus, tanke om at de var kjendiser. Den eneste jeg var forberedt på at det var spesielt jeg jobbet med var Mor Teresa, men alle de andre Hollywood kjendisene var det andre som informerte meg om. Sikkert litt fordi jeg er ansiktsblind.

julia Roberts husker jeg vel å merke,  jeg tror fordi hun er usedvanlig vakker og har en flott utstråling, sett henne i såpass mange filmer også, det hjelper, som sammenfaller med hennes indre vakkerhet/kjærlighet, det var i hvert fall en god følelse å jobbe med henne. Hun har et godt hjerte.
 

jeg ble bare forundret over at hun spilte en film som heter pritty woman , men etter at jeg ble kjent med henne, kunne jeg forstå det, hun er uhøytidelig og svært jordnær og ærlig. Så åpen om sine egne erfaringer at man forstår at hun er så trygg i seg selv.

så ja min kjendisliste er veldig lang:-) takker være at stort sett andre informerte meg om hvem jeg jobbet med da☺️

Hvilken jobb var dette? Julia Roberts OG Mor Theresa?!

Anonymkode: a0259...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Madelenemie skrev:

jeg ble bare forundret over at hun spilte en film som heter pritty woman , men etter at jeg ble kjent med henne, kunne jeg forstå det, hun er uhøytidelig og svært jordnær og ærlig. 

Den forstod jeg ikke. De fleste er enige i at hun er ansikts-pen.

Anonymkode: d10b0...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken jobb var dette? Julia Roberts OG Mor Theresa?!

Anonymkode: a0259...767

Var nok i UNICEF eller noe slikt, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lillemus skrev:

Var nok i UNICEF eller noe slikt, tenker jeg. 

Jobbet Julia Roberts og Mor Teresa i UNICEF? Og Prinsesse Diana?

Anonymkode: 21f64...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, September 18, 2020 den 23.01, Nicklusheletida skrev:

Oj, jeg glemte å nevne at jeg har hatt sex med en kjendis hele 3 ganger ( samme fyr altså) 

Slå den du !😂

Må legge til at dette var mellom min x-mann og min nåværende samboer.

Da er du vel full av kjsykdommer 

Anonymkode: e3cc1...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...