Gå til innhold

Folk har blitt så jævla usosiale!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
2 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jeg er ca. 10 år eldre enn deg, men jeg har aldri vært så sosial av meg at det har vært naturlig å finne på noe etter å ha vært sammen med noen :) 

Sosial etter å ha vært sammen med noen? Ikke jeg heller... men her er det snakk om etter jobb, bare spør en søndag om vi skal noe eller en kveld. 
Jeg heller spør aldri etter jeg har vært med andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.9.2020 den 20.04, 90tallsbarn skrev:

Nja... skeptisk til at det er bare det. De bruker sosiale medier i utlandet og! Men de er sosiale for det om! 
Her må vi avtale minst en uke før vi skal noe, men det ender somregel med avlysning da også. 
 

Flytt til utlandet da. Har hørt de er veldig sosiale i Tyrkia.

Anonymkode: 7043d...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Har ikke nordmenn stort sett vært sånn hele tida da? Nisselue godt trædd nedover ørene, armene og beina i kors med budskapet Trå meg ikke for nære! 

Anonymkode: a2174...9aa

Takk og pris for det. 

Anonymkode: 7043d...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 22.11, Drømmeautomat skrev:

Er du singel mens mange av vennene dine har gått inn i parforhold? Folk har en tendens til å trekke seg en del tilbake da.

Men uansett jobber vi for mye og har for lite fritid. 

Folk er ikke villig til å gå ned i levestandard.

Anonymkode: 7043d...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er ikke villig til å gå ned i levestandard.

Anonymkode: 7043d...d50

Hæ? Jeg skjønner litt, men hva er god levestandard? Jeg kaller det ikke god standard å løpe og løpe etter penger. For det er slik vi ser ut her 😛 vi løper, får tak i noen penger. Lenger bort er en enda større pengesekk. Løper etter den og. Så tenker man at «når jeg får denne er livet fint» men så er det jo enda større sekk lenger der borte. Det begynner å bli tungt å bære sekkene du har. Du bruker litt, men løper alt du klarer etter den største.. så innser fu all tiden du brukte for å få tak i disse lappene med tall ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Hæ? Jeg skjønner litt, men hva er god levestandard? Jeg kaller det ikke god standard å løpe og løpe etter penger. 

Folk flest vil gjerne har stor fint oppusset bolig (helst villa), bil (gjerne to), hytte, båt, råd til dyre ferieturer til utlandet, og dyre fritidsaktiviteter og uteliv. Da blir det sånn.

Anonymkode: 7043d...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.9.2020 den 16.56, 90tallsbarn skrev:

Og det er ikke pga Corona. Dette er en utvikling som har skjedd de siste 10 årene. Hva har skjedd? Virker som folk bare skal haste hjem igjen etter jobb, gåtur eller hva det er. Ikke at jeg spør om de vil finne på noe hele tiden altså. Jeg tar aldri initiativ lenger da svarene alltid er «er sliten etter jobb» «orker ikke likevel i kveld» «jeg skal på møte da» «jeg er ikke i form». 
Det var aldri slik før! Før fant vi på ting sammen etter jobb, samles gjerne flere. Så hva er det som har skjedd? 

Hvor gammel er du? Kan det være at dine kolleger har fått familieforpliktelser de ikke hadde for ti år siden? Uansett blir alle eldre, og det er ikke uvanlig at man ønsker å bruke fritiden litt ulikt i ulike livsfaser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...