Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du vant 10 millioner på Lotto i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Trine skrev:

Kanskje det er håp uten 10 mill. Jeg trenger ikke et idyllisk småbruk. Men hvis det må pusses opp, koster jo det fort endel da. Hvis det er skikkelig råttent. Jeg vil ha laftet hus. Eller egentlig vil jeg ha teglstein, men det passer ikke på et småbruk. Da må jeg isåfall flytte til Sør-Sverige eller Danmark. Men der får man ikke småbruk med tomt opp til fjellet.

 

12 timer siden, Grendel skrev:

Du har helt sikkert rett. Jeg har bare blitt overrasket over å se idylliske plasser til under 3 mill, akkurat som du sier. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151929006

Eller her, om man kan gjøre mye selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

6 mill til barna . 2 mill til hver øremerket bolig. 

4 mill til meg selv. Lagt til 2 mill i hytta vi skal ha på fjellet og 2 mill til pensjonen. 

Ca sånn, tenker jeg . 

Jeg hadde beholdt full jobb. 

Må legge til at jeg ikke spiller Lotto. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lillemus skrev:

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=191108994

Under 3 mill i prisantydning. Kan flytte rett inn. 84 mål.

Wow!!! Der var det koselig. Sporterreng rett utenfor døra og en låve som kan bli treningshall (for å trene hunder altså, ikke meg). Men jeg har jo ikke 3 mill. så lenge jeg ikke har vunnet i lotto. Så da trøster jeg meg med at kirken ligger på andre siden av veien og jeg nekter å våkne hver søndag til kirketrafikk og klokkeklang 😅 Jeg fant en mer realistisk i går. Muligens ikke lenger unna enn at jeg får beholde arva. Huset må rehabiliteres, men jeg er jo ikke helt evneveik, så der kan jeg gjøre mye selv. Og med salg av hus kan jeg fint pusse opp for 1 mill. Eneste dumme er at det er skilt av en del midt på tomta. De kan få velge mellom gjerde rundt huset eller hunder på besøk 😂
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151929006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lillemus skrev:

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151929006

Eller her, om man kan gjøre mye selv. 

Jeg svarte før jeg hadde lest resten av innleggene. Det var jo egentlig ganske sykt. Men ja, takk! Trenger ikke bytte hundeklubb engang. Får litt lenger reisevei, men tror ikke det er noen klubber nærmere uansett. Det kjempefint i Hedalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trine skrev:

Wow!!! Der var det koselig. Sporterreng rett utenfor døra og en låve som kan bli treningshall (for å trene hunder altså, ikke meg). Men jeg har jo ikke 3 mill. så lenge jeg ikke har vunnet i lotto. Så da trøster jeg meg med at kirken ligger på andre siden av veien og jeg nekter å våkne hver søndag til kirketrafikk og klokkeklang 😅 Jeg fant en mer realistisk i går. Muligens ikke lenger unna enn at jeg får beholde arva. Huset må rehabiliteres, men jeg er jo ikke helt evneveik, så der kan jeg gjøre mye selv. Og med salg av hus kan jeg fint pusse opp for 1 mill. Eneste dumme er at det er skilt av en del midt på tomta. De kan få velge mellom gjerde rundt huset eller hunder på besøk 😂
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151929006

Komisk - jeg la ut lenke til den også! :D Der må det meste gjøres ja, men om man kan gjøre mye selv og ikke har det travelt så er det jo gjennomførbart. Du tenker på 2988 som er utskilt? Ligger jo ikke inntil veggen akkurat den da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lillemus skrev:

Komisk - jeg la ut lenke til den også! :D Der må det meste gjøres ja, men om man kan gjøre mye selv og ikke har det travelt så er det jo gjennomførbart. Du tenker på 2988 som er utskilt? Ligger jo ikke inntil veggen akkurat den da. :)

Haha, ja, jeg skvatt litt da jeg åpnet linken for da hadde jeg jo akkurat sendt den samme til deg. Ja, tenkte på 2988. Neida, ligger ikke så nære, men det kan jo hende det er folk som er veldig glad i kaffebesøk. Æh, da kan de gå til det huset nederst i veien. Men jeg må jo gjerde inn tomta, sånn at hundene kan få 100 mål å boltre seg på. Og da ligger det huset litt i veien. Må ha beitedyr også, men tror det er bedre med alpakka enn geit. Sendte mail til pappa og sa jeg ønsket meg det til jul 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...