Gå til innhold

Savner å våkne og faktisk være motivert og uthvilt!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Er ikke det at jeg bare vil sove altså. Jeg gleder meg alltid til en ny dag. Men når alarmen ringer, så er jeg helt stein. Jeg er i en annen dimensjon rett og slett. Før jeg startet på noe som helst av medisiner så sov jeg til langt på dag, satt oppe og var sint til langt på natt. Har alltid tippet mot B-menneske rytmen. Det viste seg allerede da jeg var barn. Jeg var den som sov lengst. Har kjempet mot dette hele livet. Så startet jeg på medisin i mars og siden da har faktisk søvnen vært ok. 

Men jeg savner likevel å være mer våken om morgenen.. Jeg er stein rett og slett! Kan plutselig gå og bære på klær og så skjønner jeg ikke hvorfor jeg går med dem. Jeg har klærne liggende klart jeg, men likevel går jeg plutselig og bærer på noe helt annet. Jeg dusjer hver morgen også... men hvordan faktisk fungere om morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sjeldent uthvilt. Sover mange timer hver natt, men sover lett og drømmer mye. Er veldig sløv på morgenen og kan være forvirret når jeg våkner. I morges våknet jeg av alarmen og var skikkelig forvirret. Husket ikke hvorfor jeg satte på alarmen eller hva jeg skulle gjøre. Så sjekket jeg telefonen hvor jeg hadde fått melding fra pappa om at han skulle hente meg 0930. Da kom jeg på at jeg skulle jo stå opp, dusje, pakke og så reise til DPS for å legges inn. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Men hvorfor er vi slik? Det er så irriterende! Er ikke vi mennesker skapt for å være motivert for nye dager? Rart at da kroppen ikke vil opp liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Men hvorfor er vi slik? Det er så irriterende! Er ikke vi mennesker skapt for å være motivert for nye dager? Rart at da kroppen ikke vil opp liksom. 

Noen er b-mennesker. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
13 minutter siden, slabbedask skrev:

Noen er b-mennesker. Sånn er det bare.

Ja, men er det mulig å bli mer feil? Ikke bare har jeg Asperger.. jeg er B-menneske også! Samfunnet er tilrettelagt for A-menneskene. Opp sånn grytidlig, type 7. Jeg kan ikke fatte det er helsefremmende en gang. En får ikke gjort noe om kveldene pga må finne senga og fordi den jævla kroppen trenger søvn. Så er man såklart stein når man våkner. For meg er det perfekt å stå opp 9. Tidligere og dagen er litt ødelagt. Jeg vet ikke hvorfor. Ligger jeg til 14 så er dagen ødelagt , for da er det bare kveld igjen. Men dette sluttet jeg med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...