Gå til innhold

Har du blitt utnyttet når du var på ditt sykeste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt utnyttet så mye av andre når jeg var på mitt sykeste. Det er først nå når jeg har fått riktige medisiner og blitt mye bedre at jeg innser hvor mye jeg har blitt utnyttet. Har blitt spurt om å gjøre de mest absurde tjenester for andre og har faktisk gjort det også i redsel for å ikke bli likt. Hadde de gjort det nå hadde jeg med en gang bare konfrontert dem med det og sagt at jeg ikke kommer til å gjøre det for dem.

Etter alle disse årene med utnytting ser jeg hvor egoistiske og sleipe mennesker uten empati er. Blir bare kjempe irritert av å tenke på det.

Anonymkode: 27c79...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei heldigvis ikke. Da jeg var på mitt sykeste så var jeg tilnærmet sengeliggende så hadde ikke noe kontakt med omverdenen foruten helsevesenet. 

Anonymkode: 8143b...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke det. Når jeg har vært på det sykeste så har jeg hatt familie og venner som backer meg opp, det har jeg for så vidt også når jeg ikke er så veldig syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det for meg at noen har utnyttet at jeg var dårlig en gang, men jeg husker så lite av det at jeg har valgt å tenke på det som om det ikke har skjedd. Snakker aldri om det og kommer nok aldri til å ville det. I så fall blir det en samtale med terapeuten. Men ubehagelig at bilder i blant dukker opp i hodet som jeg ikke selv kjenner til, men som jeg på et annet plan vet er selvopplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...